Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun suutelit miehesi kanssa ensi kertaa kiihkeästi, kummalla alkoi ensiksi kädet vaellella toisen intiimialueilla?

Vierailija
27.05.2025 |

Aamun kyssäri, olkaa hyvä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että minulla. Menimme kesällä nuuksioon kävelemään ja sitten jossain vaiheessa rupesimme suutelemaan, miehellä oli urheilushortsit jalassa, niin sitten ujutin käteni housujen sisään ja työnsin yhtäkkiä sormeni miehen peräaukkoon.

N 33.

Vierailija
2/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että minulla. Menimme kesällä nuuksioon kävelemään ja sitten jossain vaiheessa rupesimme suutelemaan, miehellä oli urheilushortsit jalassa, niin sitten ujutin käteni housujen sisään ja työnsin yhtäkkiä sormeni miehen peräaukkoon.

N 33.

Taidat olla kyllä Pertti 58v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me olla koskaan suudeltu, kiihkeästi tai muutenkaan. 

Vierailija
4/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ensisuudelman aikana vaeltele kädet minnekään!!! Saatanan juntit!

Vierailija
5/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle, ap. Hae runkkumateriaalisi muualta.

Vierailija
6/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin osui kädet yhtäaikaan jäykkiin kulleihin voi miten ihanaa, tämä tapahtui aikoinaan  ruotsissa Jöran ja minä, juhannusyönä pusikossa.

Vierailija
7/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallakin osui kädet yhtäaikaan jäykkiin kulleihin voi miten ihanaa, tämä tapahtui aikoinaan  ruotsissa Jöran ja minä, juhannusyönä pusikossa.

Ihanaa åke, olen iloinen sinun puolesta!

T. Bärtil.

Vierailija
8/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa åke, olen iloinen sinun puolesta!

T. Bärtil.

Borde vi knulla bärtil?

T. Åke

Ps. Jöran älskar mig inte längre.

Vierailija
9/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä poika alkoi koskettelemaan ensin. Olin kovin ujoinen tyttö. Se tuntui niin hyvältä. Koulun diskossa keinuttiin hitaita ja hän suuteli mua taukoamatta koko kappaleen ajan ja siitä mentiin vähän syrjempään jatkamaan.... 

Vähän isompana taisin koskea nykyistä miestäni ensin. Vähän sivelin ja hän työnsi kättäni vasten. Oltiin tavattu eräässä keskisuomalaisessa tanssiravintolassa ja lähdettiin parketilta paloportaikkoon kuhertelemaan.

Vierailija
10/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsesi puolesta. Itse  laitoin heti ensisuudelmassa käden vaimon tissille ja se vain lisäsi ikuisuudelta tuntuvan ensisuudelman tulisuutta. Eikä tainnut tuntua vaimosta  huonolta ensivaikutelmalta, koska kohta tulee 50v yhteistä taivalta täyteen, eikä intohimo ole vieläkään laantunut. Vaimo tiesi heti, että tuo mies tietää mitä haluaa ja on valmis myös saamaan mitä haluaa. 

Vierailija
11/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä poika alkoi koskettelemaan ensin. Olin kovin ujoinen tyttö. Se tuntui niin hyvältä. Koulun diskossa keinuttiin hitaita ja hän suuteli mua taukoamatta koko kappaleen ajan ja siitä mentiin vähän syrjempään jatkamaan.... 

Vähän isompana taisin koskea nykyistä miestäni ensin. Vähän sivelin ja hän työnsi kättäni vasten. Oltiin tavattu eräässä keskisuomalaisessa tanssiravintolassa ja lähdettiin parketilta paloportaikkoon kuhertelemaan.

Muakin koski poika ensin. En osannut tehdä mitään, koska tilanne oli niin jännittävä. Nojasin puuta vasten ja levitin vaistomaisesti jalkoja minkä pystyin antaen hänelle tilaa, nojasin päätä taakse ja voihkin. Ihanaa ja myöhemmin tuosta pojasta tuli mieheni.

Vierailija
12/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuivapantiin kiihkeästi suukotellessa miehen kaa nuorina. Kumpikaan ei kosketellut kädellä toistansa intiimialueilta vaan vartalon liikkeet ja miehen jäykkä penis pullistellen housujen sisällä usein farkkujeni verhoamaa alapäätäni vasten kiihottivat orgasmeihin. Miehellä oli usein satsit housuissa mikä kiihotti vain enemmän. Voi miten kiimaisia oltiinkaan ja pantiinkin tosi usein.

Vierailija
13/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsesi puolesta. Itse  laitoin heti ensisuudelmassa käden vaimon tissille ja se vain lisäsi ikuisuudelta tuntuvan ensisuudelman tulisuutta. Eikä tainnut tuntua vaimosta  huonolta ensivaikutelmalta, koska kohta tulee 50v yhteistä taivalta täyteen, eikä intohimo ole vieläkään laantunut. Vaimo tiesi heti, että tuo mies tietää mitä haluaa ja on valmis myös saamaan mitä haluaa. 

Minä sain litsarin kuusi kertaa, ennenkuin opin, että naista ei lääpitä ensi suudelman aikana!

Vierailija
14/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen silloisen vaimon. Otti kiinni mua takaapäin tisseistä ja koetti lyödä. Mokomakin l*tka!

Vierailija
15/15 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen silloisen vaimon. Otti kiinni mua takaapäin tisseistä ja koetti lyödä. Mokomakin l*tka!

Kerrankin erilainen vastaus.