Mies hyväksyi kaveripyyntöni, jälleen. Onko tämä merkki jostain?
Olen ollut aivan älyttömän typerä. Miehen kanssa on ollut vähän hankaluuksia ymmärtämisen ja erilaisuutemme takia. Useimmiten minä olen aloittanut keskustelun ja mies vastannut kun on ehtinyt. Olen myös poistanut hänet kavereistani fb:ssä kahteen kertaan. Tiedän, todella typerää. Viime kerralla aioimme jo lopettaa kaiken välillämme, joten poistin hänet. Pian kuitenkin laitoin hänelle uuden kaveripyynnön ja nyt hän on hyväksynyt sen. Mistä tämä voisi olla merkki?
Pelkään myös hieman, että hän tulee poistamaan minut joku päivä, sillä kuinka tuuliviiri olen ollut. Minä en häntä enää aio poistaa.
Älkää lynkatko, ihmisillä voi suhteissaan tapahtua kaikenlaisia ongelmia ja pulmia ja se on mielestäni normaalia. Haluan vain tietää, onko mies nyt kiinnostunut jatkamaan kanssani. En aio aloittaa hänen kanssaan keskustelua, sillä nyt kaikki on hänestä kiinni.
Kommentit (6)
facebookin perusteella ei voi tehdä minkäänlaisia päätelmiä kysymistäsi asioista, joten ei kannata alkaa tulkitsemaan sen enempää miehen kuin sinunkaan tunteita tai toiveta sen perusteella. Jos tahdot tietää, kysy suoraan mieheltä. Ja ehkä suoraan puhuminen auttaisi siihen ongelmaan, mikä teillä on ymmärtämisen suhteen.
Suhteissa on ongelmia. :D
Siis onko teillä suhde vai jotain tuollaista omituista on-off-someviestittelyä?