Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten ihonhoito

Vierailija
27.05.2025 |

Miksei saa sanoa ettei käytä aurinkovoidetta ? Kummallista että ihmisiä pakotetaan tiettyyn muottiin , ihonhoitohan on jokaisen oma asia ja jokaisella omat tavat .

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käytä ja olen nainen. Aurinko on ihmiselle elintärkeää. 

Vierailija
2/3 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiinintarve täyttyy jo 10 minuutilla auringossa ololla ja siihen riittää käden kokoinen pinta-ala. Aurinkovoide ei estä D-vitamiinin imeytymistä. 

Kyllä, aurinko on ihmiselle tärkeää, mutta suurimman osan ajasta ihmiset saavat liikaa aurinkoa. Siksi siltä on tärkeää suojautua aurinkovoiteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-vitamiinintarve täyttyy jo 10 minuutilla auringossa ololla ja siihen riittää käden kokoinen pinta-ala. Aurinkovoide ei estä D-vitamiinin imeytymistä. 

Kyllä, aurinko on ihmiselle tärkeää, mutta suurimman osan ajasta ihmiset saavat liikaa aurinkoa. Siksi siltä on tärkeää suojautua aurinkovoiteella.

Juuri näin. Sen kyllä näkee ihosta kuka on tarkoituksellisesti paistanut itseään auringossa vuosikausia. Alle kolmekymppisilläkin naisilla olen nähnyt dekolteen olevan kuin kuusikymppisellä. Kasvojen iho laikukasta, kämmenselät hauraat ja ryppyiset.