Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet parit

Vierailija
24.05.2025 |

Yleistetään. On kolmenlaisia eronneita.

1. Eivät halua olla missään tekemisissä. Inhoavat/vihaavat toisiaan

2. Ovat tekemisissä vain kun on välttämätöntä. Lapset, käytännön asioiden hoito, tapaavat jossain ja voivat olla samassa tilassa ilman draamaa.

3. Pysyvät ystävinä keskenään.

Tunnen itse kaikkia näitä tyyppejä.

1. Ovat impulsiivisia ja/tai eroon liittyy pettämistä, väkivaltaa tms.

2. Suurin osa. Eivät inhoa toista, mutta eivät halua olla tekemisissä ellei ole "pakko".

3. Ovat rationaalisia ja melko usein lapsettomia. Eroavat "ajoissa" kun näyttää siltä ettei suhde toimi. Joskus lyhyitä suhteita mutta on seassa niitäkin joilla on takana pitkä suhde.

Keskustelua aiheesta? Puolesta ja vastaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro1. En ole impulsiivinen eikä exäkään. Ei väkivaltaa muuten kuin ilkeyttä ja itsekkyyttä. Ei pettämistä. Exän käytös oli törkeää eron jälkeen ja hän ei ole huolehtinut lapsista. En halua olla missään tekemisissä, vaan inhottaa vain. 

Vierailija
2/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ymmärrä, miksi eksän kanssa pitäisi olla missään tekemisissä eron jälkeen, jos nyt ei tosiaan oo niitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en ymmärrä, miksi eksän kanssa pitäisi olla missään tekemisissä eron jälkeen, jos nyt ei tosiaan oo niitä lapsia.

Pitävät toisistaan mutta se ei kestä seurustelua. Tiedän tällaisen parin. Heillä on samat mielenkiinnon kohteet, pitävät toisistaan ja teoriassa olisivat hyvä pari. Olivat yhdessä aikansa, mutta tulivat tulokseen ettei suhde toimi joten erosivat ystävinä. Ovat pysyneet ystävinä siitä lähtien.

Vierailija
4/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen numero 3. Lapsia on, ei pieniä enää mutta eivät vielä omillaan yksikään. Olemmeko rationaalisia - no ehkä joo, suhteen päättymiseen vaikuttavat kiemurat olivat kyllä monimutkaisia. 

Vierailija
5/5 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitävät toisistaan mutta se ei kestä seurustelua. Tiedän tällaisen parin. Heillä on samat mielenkiinnon kohteet, pitävät toisistaan ja teoriassa olisivat hyvä pari. Olivat yhdessä aikansa, mutta tulivat tulokseen ettei suhde toimi joten erosivat ystävinä. Ovat pysyneet ystävinä siitä lähtien.

Minä ja pari exääni olemme tällaisia. Emme toimi pariskuntana, yritettiin tarpeeksi kauan, mutta rakkaus ja välittäminen jatkuu, eli miksemme olisi ystäviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi