Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kohdunnipukka asiaa taas;)

21.03.2007 |

no niin, taas tarttis vähä helppiä tytöt!!

Toi napukka juttu, mulla siis lauantaina alkoi täti vierailee vähäisesti, su vielä vähäsemmin, ma taas pienesti ja eilen muka alkoi sitten kunnolla. No, tuli koko päivänä yhden tamponin verran, viime yönä ei mitään, ja tänään pyyhittäessä vaan.... eli ei siis kunnolla ole alkanut. Eilen illalla ajattelin sitten taas mielenkiinnosta kokeilla miltä nipukka/napukka tuntuu menkkojen aikaan, niin ensinnäkin koko pimpsa on niinku tosi turvonnut;) soriiii...... siis reunat oikeen väistyy sormen tieltä, ja myös se ihan " yläosa" emättimesä tosi turpea, ja napukka on tosi takana, kääntyny niinku selkään päin ja mun mielestä ihan napakkakin, tosin en ees tunne sitä kunnolla, kun on silleen kaatunu selkään päin:)) onko se sellainen menkkojen aikaan?? en oo iteltäni ennen tullu kokeilleeks sillon...

Kiitos ja sori jos ällöttää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih... Anteeksi että tähän tuppaan ku ei ole vastausta sulle pricilla mut tahtoisin kovasti tietää myös tosta nipukan seurailusta... Milloin sitä pitäisi seurata? Ja miten sen pitäisi " käyttäytyä" milloinkin?

Mä oon ihan hoopo tässä asiassa. *hoomoilasena*

Janna the tuppautuja :)

Vierailija
2/5 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei oo kuin oma kokemus vastata..

Muutamassa kierrossa sitä napukkaa tutkin, en tosin hirmu aktiivisesti..

Viime kierrossa olin jo heittää pyyhkeen kehään, kun vähän ennen menkkojen oletettua alkamista napukka tuntui vaan laskeutuvan koko ajan, mutta sitten nousikin vähän ylemmäs ja ihmettelin kans tuota kääntymisjuttua, miten se pystyy siel kääntyilemään..eli välillä en saanut mitään selvää koko napukasta..

Nyt kävin sit ihan uteliaisuuttani kokeilemassa, ja aika korkeella oli, jotenkin vähän avoinkin, ehkä vähän kääntynyt vieläkin, ja rv on 6+1:)

Toivotaan että sullakin,Priscu, nuo ois hyviä merkkejä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mittään janna, sekaan vaan!!

Milenna, thanks girl;)) joo, unohtu laittaa se, että kun mä oon tässä kierrossa tutkaillu sitä oviksesta lähtien vähän niinku joka päivä, niin mulla oli siis ennen näitä " menkkoja" nipukka ihan normaalin olonen... siis et tunsin sen siellä aika korkeella, mut kuitenkin tunsin sen kunnolla, napakka ollut koko ajan. Nyt sit tollanen kääntyny ja en erota sitä kunnolla... wierd? miten toi kohdunsuu siis tuntuu, en mä tunne mitään aukkoa siellä? onko se aukko siinä nipukan keskellä vai missä?

Vierailija
4/5 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miullakin se oli sillon välillä semmoinen kovakin, semmoinen pallero mut sitten oon aatellut et jos se onkin vähän auki, kun siinä ei tunnu sitä palloa..ja on semmoinen pehmeemmän olonen.

En tiiä saako tästä selityksestä mitään selvää, vähän hankala tämmöisiä selittää..

Vierailija
5/5 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää vaikeeta tää itsensä tunnustelu...