En ymmärrä miksi naiset valittaa koko ajan. Itse elän parisuhteessa ilman että minun tarvii tehdä yhtään mitään
Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä 12 vuotta. Kaksi lasta. Mä teen työni hyvin ja tuon rahaa taloon. Siinä se mun rooli. Vaimo hoitaa kaiken muun, enkä kyllä koe mitään tarvetta osallistua enempää. Miksi osallistuisin, jos kaikki toimii?
Hän hoitaa lasten asiat, päiväkodit, koulut, ruuat, pyykit, kotityöt, kaiken. Ei se ole multa pois, jos toinen tykkää puuhata. Mä hoidan omat työni ja sen jälkeen ansaitsen levätä. Onko se rikos?
Nyt se on taas alkanut vihjailemaan että olisi kiva jos mäkin osallistuisin enemmän kotona. Mutta eikö sitä varten oteta loma töistä - että saa levätä, eikä ryhtyä toiselle palkattomaksi kotiavuksi?
Ja joo, jos ei kelpaa, niin lähteköön. Mä pärjään kyllä ilmankin. Miettikööt ensin kuka maksaa ne laskut.
Miksei kukaan puhu siitä, että miehilläkin on oikeus vetää lonkkaa?
Kommentit (3)
Miksi käytit aikaasi tällaisen ala-arvoisen huonon provon kirjoittamiseen.
Ps. Ap - jos haluat esiintyä miehenä, niin opettele kirjoittamaan kuin mies.
Entä jos eri päivinä tekee pikkuhommia. Tai pelaa lapsen kanssa jotain lautapeliä tai korttia. Mitä tykkäätte tehdä. Sitten kun ensin on levännyt. Ehkä siitä olisi jotain apua vaimolle vai oliko aloitus trollaus.