Onko hyvä kompromissi?
Mies oli saanut neuvonantajiltaan neuvon esittää, että maksaa kohonneista asumiskustannuksista puolet. Kuitenkin itse paljon pienituloisampana, esitin, että hänen olisi korotus kokonaan koska muuten kulut olisivat kohtuuttomat itselleni. Se mitä maksan nyt, on jo maksimi.
Sanoi ertä voi ostaa sitten enemmön ruokaa. Meillä ei yhteistä ruokatiliä, eikä määriteltyä summaa ruokaan per hlö.
Onko reilu diili?
Kommentit (2)
Ei ole reilu diili. Maksat asumiskuluista tasan puolet, ja ostat vain sen ruuan mitä syöt itse, erittele jääkaappiin omasi.
Onko ruuan ostaminen sulle jotenkin ilmaista, kun siihen voit käyttää rahaa, mutta muihin kustannuksiin et? Vai onko niin, että jo tähänkin asti olet ostanut suurimman osan ruuasta, tai ainakin mies on suurimman osan syönyt, ja pystyt näin keplottelemaan itsellesi tasa-arvoisemman aseman?
Ai miltäs tuntuu kun toinen on itsekäs?
Kuulkaas nyt ääliöt. . Vähön väärää puuta on haukuttu. Sitä se on kun vuosikymmeniä pyörii hullujen joukossa valheet ja huhut.
Eikö olekin metkaa, että jonkun kuiskutellaan olevan itsekäs, riidanhaluinen ja joustamaton, mutta oikeasti ei ole sitä.
Sitten tahalleen järjestetään tilanteita missä hlö itse joutuu tuollaisen kohteeksi.
Raukkamaista.