Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fantasia, jota en ole kertonut koskaan kenellekään

Vierailija
12.05.2025 |

Olen nelikymppinen nainen, ja usein fantasioin, että menisin rekan tai vaikka tavallisen henkilöauton kyytiin jota ajaa minua hieman vanhempi mies. Mies saisi olla vähän pulleakin, tai vähän "limainen", mutta muna olisi keskivertoa hieman suurempi tai iso. 

Antaisin miehen kouria minua paidan alta ja sormettaa ajaessa, ja antaisin hänen ottaa minut miten lystäisi jossain syrjäisessä paikassa. Olisin ihan märkä ja haluaisin aina vaan lisää. Olisin vähän passiivinen kuitenkin, että tulisi fiilis että minua vain käytellään ja minut otetaan. Joskus fantasioin että mies soittaisi kaverilleen, joka tulisi myös kourimaan ja sormettamaan ja panemaan niin että oltaisiin takapenkillä ja se "alkuperäinen" mies vain ajaisi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotipaikkakunnallani tiedettiin. Oli yksi mökki vähän sivummalla, nelikymppinen aviopari. Kaupungista tuli silloin tällöin muuan kauppias mersullaan, toi tuliaisina isännälle konjakkipullon tai mitä munkkilikööriä milloinkin, ja lähti emännän kanssa pienelle ajelulle. Tämän pikkupoikana kuulin, samoihin aikoihin, kun tuli televisiosta ensi kertaa Simpauttaja. Siinä taisi olla hieman samantyyppinen asetelma.

Vierailija
2/12 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kotipaikkakunnallani tiedettiin. Oli yksi mökki vähän sivummalla, nelikymppinen aviopari. Kaupungista tuli silloin tällöin muuan kauppias mersullaan, toi tuliaisina isännälle konjakkipullon tai mitä munkkilikööriä milloinkin, ja lähti emännän kanssa pienelle ajelulle. Tämän pikkupoikana kuulin, samoihin aikoihin, kun tuli televisiosta ensi kertaa Simpauttaja. Siinä taisi olla hieman samantyyppinen asetelma.

Voin vain kuvitella, miten valuvan märkänä emäntä aina oli odottaessaan tuon kauppiaan saapumista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oiva vinkki limaisen hikisille rahtareille. Oikeudessa voi kertoa, että halusi se nainen kuitenkin, vaikka vastaan pisti periaatteesta.

Vierailija
4/12 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin kahdesta naisesta yhtä aikaa "kimpussani".Samoin fantasia, että vaimoani panisi toinen mies, toisella kerralla nainen. Sellaisia näen silmissäni kun vaimon kanssa seksiä harradtsn

M66

Vierailija
5/12 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluain toisen pariskunnan kanssa bi-kimppaa, jossa kaikki keskenään ja yhdessä tyydyttävät toisiaan. Jokainen saisi vuorollaan kaikkia muita kolmea.

Vierailija
6/12 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin kahdesta naisesta yhtä aikaa "kimpussani".Samoin fantasia, että vaimoani panisi toinen mies, toisella kerralla nainen. Sellaisia näen silmissäni kun vaimon kanssa seksiä harrastan.

M66

Mahtavia fantasioita!

Vierailija
7/12 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni oli liftannut Suomea päästä päähän ja Euroopassakin siten, että meni rekkaparkkikselle tauolla olevilta kuskeilta kysymään, että mihis matka. Jos oikeaan suuntaan, niin seuraava kysymys, että jos saan kyydin ja tarvittaessa yöpaikan rekassa, niin voin olla nussittavana. Aina järjestyi.

Vierailija
8/12 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana käydä naimassa kahta tuttua sinkkunaista vuoroviikoin. Suhteessa ollessani en edes voisi ja haluaisi toteuttaa, eikä kumppani varmastikkaan haluaisi kuulla.

Toinen on vieras mies panemassa vaimoani, laukean helpommin siittä fantasioimalla jos ei nussiessa muuten meinaa tulla. Jotain vihjaillut kautta rantain tästä fantasiasta, ja tiedän ettei vaimo siittä halua kuulla, joten sitäkään en ole kertonut.

Vierailija
9/12 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin kahdesta naisesta yhtä aikaa "kimpussani".Samoin fantasia, että vaimoani panisi toinen mies, toisella kerralla nainen. Sellaisia näen silmissäni kun vaimon kanssa seksiä harradtsn

M66

Samat on mulla fantasiat, paitsi että olen nainen! Siihen tuo kaikki sovitettuna, niin että naiset mua hoitelis ja mies kattelis ja varmaan sitten itselleen tekis hyvää

N64

Vierailija
10/12 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän se hyvä olis sun fantasiassa? Itsensä hyväilyä? Hyväilis ehkä samalla jotain niistä vieraista naisista? Tää on kokonaisuutena niin upea juttu, että mulla alkaa seisomaan...

N66

Vierailija
11/12 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies!!!  M66, tuo edellinen! Paineluvirhe tässä kiihkossani

M66

Vierailija
12/12 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M66

Samat on mulla fantasiat, paitsi että olen nainen! Siihen tuo kaikki sovitettuna, niin että naiset mua hoitelis ja mies kattelis ja varmaan sitten itselleen tekis hyvää

N64

Komppaan sun fantasiaasi! Kestän vaimoni kanssa rakastelua vain ihanilla fantasioilla! Toisia naisia tutkimassa kroppaani, ovat häpeilemättä erilaisissa asennoissa, erilaisissa paikoissa, ei vain sängyssä.

M67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän