Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ovat noloja tonttuja jatkuvasti?

Vierailija
11.05.2025 |

Sanon aina jotain väärää, änkytän ja takeltelen. Teen älyttömiä ratkaisuja hermostuksissani ja sählään ja kohellan. Työhaastattelutkin pilaan olemalla höhlä idiootti, joka ei saa yhtään järkevää lausetta suustaan.

Ahdistaa, hävettää ja masentaa olla tällainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ymmärrän kaiken väärin enkä näe nenäni edessä olevia asioita ja kyselen jatkuvasti, että mistä löytyy esim. pikkulusikat kahvilassa vaikka ne ovat edessäni. 

Ap

Vierailija
2/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä tilanne. Helpointa tuossa olisi kääntää oma toilailu huumoriksi, mutta jos olet varautuneempi persoona ja koet kovaa häpeää mokistasi, se ei välttämättä ole helppoa. Mä tapaan sanoa, että jännittää ja nauraa omille mokilleni, mutta olen ulospäinsuuntautunut ja puhelias ihminen, joten se on mulle helppoa.

Voin lohduttaa, että ihmiset harvemmin kiinnittävät juurikaan huomiota tuollaisiin asioihin, eniten niistä kärsit sinä itse. Työhaastattelut ja sellaiset ovat useimmille jännittäviä tilanteita, joten haastattelijan luulisi ymmärtävän, että kaikki ihmiset eivät ole ihan parhaimmillaan kyseisessä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hammaslääkärissä ja mulla on huono kuulo niin kun menin ovesta sisään niin hammaslääkäri sanoi että jätä takki puupenkille kuulin että penkille ja hölmönä kysyin että ai tohon penkkiin (siihen penkkiin missä tutkitaan ja hoidetaan hampaat) se sit kyllästyneenä sanoi että ei ku puupenkille. Oon kyllä yks idiootti

Vierailija
4/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin lähdössä risteilylle ja siellä oli tarjolla lohta ja muusia tai muikkuja ja muusia. Multa sit kysyttiin että miks siellä on lohta sekä muikkuja ja minä hölmönä sanoin että toinen on varmaan kala allergisille. Tajusin heti mokani enkä kehdannut korjata asiaa. Tunsin itseni tyhmäksi 

Vierailija
5/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin lähdössä risteilylle ja siellä oli tarjolla lohta ja muusia tai muikkuja ja muusia. Multa sit kysyttiin että miks siellä on lohta sekä muikkuja ja minä hölmönä sanoin että toinen on varmaan kala allergisille. Tajusin heti mokani enkä kehdannut korjata asiaa. Tunsin itseni tyhmäksi 

😄😄😄😄😄😄😄 

Vierailija
6/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 🙋🏼 Nuorempana pystyin suhtautumaan itseeni huumorilla, mutta kun ymmärsin, että olen muille täysi vitsi ja joudun koko ajan kiusatuksi sen vuoksi, en osaa virheisiini enää suhtautua kivasti. Hävettää vain. En jotenkin nähnyt tai välittänyt muiden toiminnasta minua kohtaan, mutta kun vuodet kuluivat, aloin ymmärtää ja ahdistua. Ei kukaan halua olla ihminen, kelle naureskellaan. Minulla asiaan vaikuttaa käytöksen ja persoonan lisäksi ulkonäkö, mikä myös vaikuttaa ihmisten mielikuvaan minusta negatiivisesti.

En osaa tähän loppuun sanoa mitään kivaa tai tsemppaavaa, en osaa lohduttaa edes itseäni.

Vierailija
9/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto, saa aikaan edelläkuvaamasi toiminnan. Nyt sitä korjaamaan paremmaksi. 

Vierailija
10/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Koko ajan teen jotain cringeä. 

Vierailija
11/11 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole edes kovin harvinaista. Olen ollut samanlainen, mutta se vähenee kun itsevarmuus kasvaa. Ajattelin, että itse on aina paikalla, kun mokaa, mutta eivät ne muut ympärillä ole aina niitä samoja ihmisiä ja moni mokaa itsekin. Nykyään osaan nauraa itselleni, olen vaan tällainen, minullakin on silti hyviä ominaisuuksia, kuten sinullakin.