Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä ollut koulussa, työpaikassa, kaveriporukassa tmv, ettei niissä olisi puukotettu selkään?

Vierailija
09.05.2025 |

Itse en. Jos on mennyt viikkoja tai jopa useita kuukausia, että olen ehtinyt ajatelle, että nytkö on mukavia ja reiluja ihmisiä, niin pettyä on pitänyt. Se ensiksi parhaalta tuntuva tyyppikin on yhtäkkiä kääntänyt takkinsa ja sysännyt omat virheensä minun niskoilleni tai alkanut kiusaamaan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan kyllä. Ihan hanurista. Just nukuin 2 tuntia töiden jälkeen kun olen niin uupunut.

Vierailija
2/6 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaillaan kyllä. Ihan hanurista. Just nukuin 2 tuntia töiden jälkeen kun olen niin uupunut.

Aa luinkin väärin. Silmät täynnä unihiekkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Normaaleissa ympyröissä osataan olla ihan tavallisesti muiden ihmisten kanssa. Suurin osa ihmisistä on tavallisia, mukavia tai neutraaleja. Jos löytää jokaisesta paikasta selkäänpuukotusta ja kiusaamista, vika lienee itsessä. Tulkitset tilanteet varmaankin väärin.

Vierailija
4/6 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
5/6 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Kaikissa kouluissa ja kaikissa työpaikoissa. En ole koskaan kokenut tulleeni puukotetuksi selkään. 

Vierailija
6/6 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, aina on joku puukottanut selkään. Opin sen kyllä etten keneenkään luota enää ja pidän muut ihmiset etäällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme