Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä vaati minun todistavani rakkauteni häntä kohtaan istumalla dildoon

Vierailija
09.05.2025 |

Tyttöystäväni oli sitä mieltä, että minä en osoita häntä kohtaan mitään rakkauden tekoja, joten minun piti todistaa tekeväni jotain inhoamaani asiaa hänen mieliksi.

Tyttöystäväni tietää, että olen täysin exit only mies ja inhoan ajatustakin siitä, että joku penis työntyisi sisääni.

Niinpä hän iski imukuppidildonsa tuoliin kiinni ja käski minun istua sen päälle.

Ei siinä auttanut kun yrittää parhaansa. Ekalla kerralla en saanut kunnolla edes päätä sisään, se oli aivan liian iso. Sanoinkin tyttikselle, että tämä on aivan mahdotonta. Tyttis siinä sitten otti vähän liukuvoidetta sormiinsa ja työnsi ensin yhden sormen peppuuni ja alkoi pyöritellä sitä sisälläni. Hetken päästä lisäsi toisen sormen ja jatkoi peppuni venyttämistä.

Aloin tuntemaan kuinka peppuni alkoi rentoutumaan ja sitten tyttöystäni käski yrittää uudelleen. Nyt sain jo kärjen sisään, mutta yrittäessäni istua syvemmälle, niin se tuntui aivan liian isolta, peppuni tuntui halkeavan ja oli pakko nousta ylös.

Tyttöystäni neuvoi yrittämään hitaammin, anna peppusi tottua dildoon. Kolmannella kerralla annoin sen mennä sisään milli milliltä ja yllättäen huomasin kuinka se alkoi tuntumaan erittäin miellyttävältä. Annoin peppuni lähestyä hitaasti tuolin istuinta ja lopulta istuin tuoliin koko painollani päästäen samalla helpottuneen huokauksen. Samalla tyttöystäni alkoi ottamaan minulta suihin ja se tunne oli todella pakahduttava, kun kulli oli räjähtämäisillään ja peppu täynnä dildoa. Minusta ei ole ennen lähtänyt niin paljon spermaa ja tyttöystäväni ei pystynyt millään nielemään kaikkea, vaan sitä valui suusta hänen paidalleen.

Tuon jälkeen halusin aina, että tyttöystäväni muistaa peppuani, kun panemme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna tyttöystäväsi kertoo sinulle, että hän ei pidä homopojista ja muuttaa pois!

Vierailija
2/4 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytit Pera pitkän ajan tähän paskaan.

Minusta oli ihana kertomus. Olisi mahtavaa, jos mullakin olisi nainen, joka käskisi istumaan dildoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään saa pakottaa tekemään seksuaalisia asioita joita ei halua. Ei kuulosta järin turvalliselta parisuhteelta. Pakotettuna on vaikea nauttia kivoistakaan asioista. 

Jokaisen - etenkin miehen - pitäisi opetella anaalin ilot tuntuu nimittäin ihan erilailla hyvältä kun kullin tyydytys. 

Vierailija
4/4 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ap asui sittenkin puppelipoju!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi