Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole ottanut minusta ja lapsesta ainuttakaan kuvaa vuoteen

Vierailija
03.05.2025 |

Minua harmittaa ihan todella paljon. Mies ei siis ole ottanut minusta ja ainoasta lapsestamme yhtään kuvaa kokonaiseen vuoteen. Lapsi on alle 3-vuotias. Minä olen ottanut heistä vähintään joka kuukausi jonkun kuvan talteen muistoksi. Nyt minusta ja lapsesta on vain muutama selfie, kun lapsi on nukahtanut vaikka syliin ja olen itse saanut kuvan napattua. Ois ollut tosi kiva katsella ja muistella tilanteita myöhemmin. Nyt lapselle jää vain kasa kuvia hänestä ja isästään. Onko muilla noin ajattelematon puoliso?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppi. Meillä otetaan monta kuvaa päivässä. Vanhin lapsi on neljä.

Vierailija
2/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pyytänyt ottamaan kuvia? Kuvaako muuten aktiivisesti? Jos ei, niin kaikkia ei vaan kuvaaminen kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko pyytänyt ottamaan kuvia? Kuvaako muuten aktiivisesti? Jos ei, niin kaikkia ei vaan kuvaaminen kiinnosta.

Minusta se on sanomattakin selvää, että edes jouluna ottaisi kuvan, jossa lapsi ja äiti näkyy. Ja oli hänellä satoja kuvia otettuna. Lapsesta on ottanut kuvia ja minä olen ollut vieressä, mutta ei vahingossakaan ole sattunut niin että minä näkyisin niissä. 

En ole itsekään mikään innokas kuvaaja tai ota mitään intstakuvia, mutta olisi nyt voinut muistoksi jonkun kuvan edes ottaa meistä.

Vierailija
4/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on tainnut ottaa minusta kuvia viimeksi 1970-luvulla.

Vierailija
5/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sanonut, kun olet pyytänyt ottamaan kuvan teistä? Kaikki nyt vaan ei ajattele samalla tavalla kuvaamisesta.

Vierailija
6/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään varsinaisesti itsestäni halua niitä kuvia, vaan tilanteista joissa olen ollut lapseni kanssa. 

Vierailija
7/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin havahduin yhdessä vaiheessa siihen, ettei mies ole ottanut minusta yhtään kuvaa moneen vuoteen, edes ainoalla matkalla, jolla olimme yhdessä. Sittemmin suhde on aivan kuollut, eikä mies ole halunnut seksiäkään pitkään aikaan, eikä viettää aikaa yhdessä. Eli kyllä se kuvaamattomuus meillä indikoi sitä, että mies ei enää ole välittänyt.

Vierailija
8/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä... olin 23vuotta saman katon alla ja luulen tosiaan että parina eka vuonna olen lasten kanssa joulukuvissa. Siihen on ne kuvat loppuneet ei joulu synttäri ei matka/reissu .. ri yhtään mitään.... mut kyllä meidän "iskästä" on kuvia on yksin ja yhdessä kavereiden kanssa. On selvinpäin ja päihtyneenä.

Vierailija
9/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo ota selfie penskan kaa.

Vierailija
10/12 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin havahduin yhdessä vaiheessa siihen, ettei mies ole ottanut minusta yhtään kuvaa moneen vuoteen, edes ainoalla matkalla, jolla olimme yhdessä. Sittemmin suhde on aivan kuollut, eikä mies ole halunnut seksiäkään pitkään aikaan, eikä viettää aikaa yhdessä. Eli kyllä se kuvaamattomuus meillä indikoi sitä, että mies ei enää ole välittänyt.

Meilläkin on varmasti tuosta osittain kyse tavallaan. Oli raskas vuosi lapsettomuushoidoissa ja tuli kyllä riideltyä. Olen kuitenkin viimeisilläni raskaana ja naimisiinkin mentiin vasta. Ehkä hormonit herkistää sitten.

Harmittaa vaan ettei tullut aiemmin kyseltyä kuvien perään. Ikäänkuin minua ei olisi ollut millään metsäretkillä, leipomassa tai lumilinnojen teossa. Kaikissa juhlissakin käyneet kahdestaan. Siis siltä se varmaan myöhemmin vaikuttaa kuvien perusteella. 

Vierailija
11/12 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan ikinä ottanut yhtäkään kuvaa vaimostani.. 

Vierailija
12/12 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä vuosia kohta 15. Tainnut tuona aikana ottaa minusta yhden kuvan. Sekään ei ollut imarteleva, vaan halusi ottaa kuvan mun tavallista takkuisemmasta aamutukasta. Ei hän juuri ole lapsiakaan kuvannut. Hän ei itse halua tulla kuvatuksi.