Muita, jotka seuraavat parhaillaan jotain lähi- tai tuttavapiirin erodraamaa
Kyllä voivat aikuiset järkevät ihmiset paljastua eron tiimellyksessä järkyttävän lapsellisiksi.
Kommentit (4)
Mä en ainakaan puhunut oikeestaan kovin paljo. Ei ollu puhuttavaa. Päätimme yhteistuumin erota. Siitä on jo vuosia. Lopulta ero oli jo vireillä henkisesti monta vuotta. Helpotus se oli. No moni kyl ihmetteli ku niin pitkän suhteen jälkee ero.
Moni fiksuna pitämäni ihminen on paljastunut eronsa myötä ihan hirveän epäkypsäksi, pakkomielteiseksi ja alhaiseksi. Se shokki vissiin selittää, mutta on kyllä järkyttävää sivusta seurattavaa.
Sitten nämä jotka löytävät heti uuden ja alkaa se hehkutus somessa!
Vierailija kirjoitti:
Moni fiksuna pitämäni ihminen on paljastunut eronsa myötä ihan hirveän epäkypsäksi, pakkomielteiseksi ja alhaiseksi. Se shokki vissiin selittää, mutta on kyllä järkyttävää sivusta seurattavaa.
Sitten nämä jotka löytävät heti uuden ja alkaa se hehkutus somessa!
Minä uskon, että kaikki joille nämä tulevat yllätyksenä, ovat vähän yksinkertaisia. Kyllä ihmisistä näkee mitä he ovat miehiään ja naisiaan, jos vain pitää silmät auki eikä valehtele itselleen. Tiedän yhden erodraaman keskellä olevan parin. Monet tuttavapiirissämme ovat ihmetelleet eroajien epäkypsyyttä, mutta minä en.
Siis todellakin. Ja pitääkö kaikelle kansalle heti kertoa kaikki likaiset yksityiskohdat ruodittavaksi.