Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DHL:n pakettien toimitus

Vierailija
01.05.2025 |

Onko nuo kotiovelle tulevia eli pitää kytätä kotona vai vievätkö postiin,jos ei ole kotona? DHL:n sivuilla jakelija on DHL mutta kun paketti tuli Usasta, tullauksen ohella piti maksaa Postin käsittelymaksu. Ota näistä selvää....Asiakaspalvelunumerot maksavat maltaita. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet lähettäjän kanssa sopinut? Jos olet maksanut postimaksun kotiin, silloin ottavat yhteyttä (tekstari) toimitusajan suhteen ja toimittavat kotiin haluamanasi päivänä. Jos et ole sopinut lähettäjän kanssa kotiinkuljetusta, vie automaattiin tai postiin.

Vierailija
2/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee tekstiviesti, joissa kotiintoimituksen voi vaihtaa sopivaan noutopisteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän pitäisi kertoa se ohjeissa. Aika huonoja juttuja jos ihmiset arpovat miten toimii. Muilla firmoilla vähän samaa ettei ole tarkasti sanottu.

Vierailija
4/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tulee tekstiviesti, joissa kotiintoimituksen voi vaihtaa sopivaan noutopisteeseen. 

Noin minä olen tehnyt, kun olen päivisin töissä. Käyn sitten hakemassa paketin tuosta lähikaupasta.

Vierailija
5/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuovat ovelle asti, ainakaan jos on pieni paketti. Vievät yleensä pakettiautomaatille. Säästävät aikaa ja vaivaa

Vierailija
6/6 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku sopimus Postin kanssa? DHL toimittaa Suomeen ja Posti siitä eteenpäin. Mulla tuli 1 paketti Saksasta päivässä Suomeen ja Posti jumitti toista viikkoa sen paketin kanssa. Piti itse hakea postin palvelupisteestä, posteljooni väitti ettei minua oltu tavoitettu vaikka ei edes yrittänyt. DHL:n oma kotiintoimitus toimii erittäin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän