Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan IG:hen (Instagramiin) satoja viestejä päivässä, hän pamauttaa. Kyllä mä lähden viestittämään takaisin, jos kundi on hot. Tykkään s

Vierailija
26.04.2025 |

Saan IG:hen (Instagramiin) satoja viestejä päivässä, hän pamauttaa.

Kyllä mä lähden viestittämään takaisin, jos kundi on hot. Tykkään siitä, jos poitsu on tall, tikissä, sweet ja pretty face. Kyllä mä silloin reagoin. Olen sinkkunainen, joten miksen nauttisi elämästä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetin siihen etäisyydeksi kolme kilometriä Helsingin keskustasta. Ja kundien ikähaarukaksi 2030 vuotta, kriteeriksi sporttinen. Voin kertoa, että mätsejä tuli silti ihan jäätävä määrä. Se sovellus suorastaan räjähti.

Vierailija
2/3 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se, että tuleeko mistään mitään vakavaa on toinen juttu. Itse olen myös saanut paljon matcheja, jopa muutamalta kuuluisalta ja parilta miljonääriltä (noi ei kyllä Suomessa), mutta siis en antaisi matchien määrälle enää mitään arvoa. Timantteja on vaikeaa löytää. En enää lähde treffeille, jos tuntuu että jo viestittely on epämääräistä tai tulee sellainen viba. Tänään matchasin yhden lääkärin kanssa, hänen kanssaan menen ehkä treffeille, koska meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja hänen erikoisalansa kirjallisuutta olen lukenut jo pari vuotta. Ymmärrän siis häntä varmaan jollain tasolla ja osittain entinen työni liittyi myös hänen alaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matchien määrä voi olla vaikka miljoona, mutta suurin osa ulkonäöstä tai statuksesta huolimatta on vaan ajanhukkaa. Mieti kelle lahjoitat elinaikaasi 🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi