Mitä tehdä tällaisten läheisten kanssa?
Toinen vanhemmistani pitää sellaisen ihmisen puolia ja suojelee ongelmilta jatkuvasti, joka on vuosien aikana levitellyt minusta valheita, varastanut minulta ja ollut väkivaltainen. Tämä ihminen ei edes ole hänelle tuttu, mutta on aina laittanut kaikki pahantekijät yläpuolelleni, on ehkä voinut samaistua heihin enemmän ihmisenä.
Mies, jonka kanssa olen ehtinyt olla muutaman vuoden, viettää aikaa sellaisten naispuoleisten kavereidensa kanssa jotka sabotoivat rauhaani. Kun kerron tästä toiselle miehelle, tulee kuukausia kestävät kostotoimet ja molempien mustamaalaausprojekti.
Ja ei, en halua kuulla "miksi et lähde" lässynlää juttuja. Haluan vain tietää, että pitävätkö mua oikeesti täys roskana.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Eivät arvosta sinua.
Eivät, ja jokaisella on kuitenkin minusta hirveä pakkomielle. En tiedä miten tilanteesta pääsee oikeasti pois.
Määritä rajasi itse. Jos muut on tottuneet ettet koskaan välitä, kiusaaminen jatkuu. Sensijaan että etsit itseäsi muista, käännä katse itseesi. Olet eri kuin kukaan muu ja sinulla on paitsi oikeus myös velvollisuus pitää puolesi.
Googlaa "jämäkkyys ", tee jämäkkyysharjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Määritä rajasi itse. Jos muut on tottuneet ettet koskaan välitä, kiusaaminen jatkuu. Sensijaan että etsit itseäsi muista, käännä katse itseesi. Olet eri kuin kukaan muu ja sinulla on paitsi oikeus myös velvollisuus pitää puolesi.
No sehän tarkoittaisi sitä etten voisi olla missään, kun ne joiden ei todellakaan kuuluisi, tulevat runnomaan joka paikkaan. En ole herkkänahkainen, hyvin väsynyt vaan. Odotan yleensä pitkään että toinen lopettaa kun pyydän ja toivon aina että muillakin olisi empatia, mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän tarkoittaisi sitä etten voisi olla missään, kun ne joiden ei todellakaan kuuluisi, tulevat runnomaan joka paikkaan. En ole herkkänahkainen, hyvin väsynyt vaan. Odotan yleensä pitkään että toinen lopettaa kun pyydän ja toivon aina että muillakin olisi empatia, mutta ei ole.
Ja yleensä käytetään ensin väsytystaktiikkaa ja sitten nauretaan porukalla kun en jaksa enää juuri olla jämäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät arvosta sinua.
Ovat vain kateellisia.
Eivät arvosta sinua.