IDEOITA LASTENVAATE-NETTIKAUPAN VALIKOIMAAN??
Tervehdys!
Olen perustanut lastenvaatteita (lähinna 0-2v.) myyvän nettikaupan ja suunnittelen valikoimaa kevääksi/kesäksi. Jos sinulla on ideoita tai toiveita, millaisia tuotteita haluaisit itse tilata netin kautta, otan niitä ilomielin vastaan! Värit, tuotteet, hintataso yms.. Mitkä ominaisuudet ovat sinulle tärkeitä valitessasi nettikauppaa ja sen tuotteita? Myös muut kuin vaatetoiveet ovat tervetulleita.
Aurinkoista kevättä kaikille!
Kommentit (12)
Ne ovat kivoja ja raikkaita ja sen tapaisia ei ole suomessa
Ehkä siitä voisi saada ideoita. Itse en tiedä minkätakia sen tyyppisiä ei ole enemmän tarjolla.
mitotuksen ja laadun. Väreistä en voi muuta sanoa kuin sen, että kauden värejä. Lastenvaatteissa trendit muuttuu kuten aikuistenkin vaatteissa. Minusta on ihanaa, kun uusi kausi tuo aina uusia sävyjä.
Itse olen kaipaillut leikki-ikäiselle pojalle iloisen värisiä lastenvaatteita sekä persoonallisia juhla-asuja.
elikkä itse kaipailisin tanskalaisia ja ruotsalaisia vaatemerkkejä suomalaisiin nettikauppoihin. Elikkä Katvig, Plastisock, IdaT, Ej sikke leg, ym...Näitä saa tosi vähän, jos ollenkaan suomesta. IdaT:tä olen löytänyt ja Ej sikke lej:tä.
Ostaisin myös Tuttaa. Itse en ole löytänyt www-osoitteita, joten mielellään otan tiedon vastaan, kiitos!
saisi isommille lapsille 3-10 v kunnon ulkoiluvaatteita (Remu, Reima jne) ja konstailemattomia arkikäyttövaatteita. 0-2 v liikkeitä on pilvin pimein.
Samoilla linjoilla kuin Suolakeksi, eli noita tanskalaisia ja ruotsalaisia merkkejä kaipaan. Niitä kun on vaikea löytää. Tuttaa saa tuolta lähimarketistakin, eli Tuttaa en missään nimessä tilaisi netin kautta.
hei Santun_äiti, tuota raitaneuletakkia tuli ainakin meille koosta 92 kokoon 122. Ihmettelin itsekin kun oli tuo 80-120 kokohaarukka siellä nettisivuilla. Nyt taisi talvimallistossa (talvi 2007-2008) olla ison pään koot alkaen koosta 86. Moni jälleenmyyjä jättää varmaan pienet koot pois kun menee päällekkäin pikkupään kanssa, joka jatkuu kuitenkin siihen 92 saakka.
3-10-v lapsille !! Noita vauvojen putiikkeja on tosiaan valtavan paljon, mutta tälle ikäryhmälle ei tahdo löytyä mitään suomalaisista nettiputiikeista!!!! Eli mietihän vielä kohderyhmääsi!!!
Tuotteiksi toivoisin:
-kunnollisia vedenpitäviä ulkoiluvaatteita asusteineen (Reimatec, Lenne, Ticket to heaven jne.)
-noita ihania värikkäitä tanskalaisia sisävaatteita (IdaT, Katwig, Molo....).
Hintojen pitäisi vielä olla kohtuulliset, samoin postituskulujen, jotka usein mielestäni niin hintavat, että laskevat ostointoa.
miucumaucu:
hei Santun_äiti, tuota raitaneuletakkia tuli ainakin meille koosta 92 kokoon 122. Ihmettelin itsekin kun oli tuo 80-120 kokohaarukka siellä nettisivuilla. Nyt taisi talvimallistossa (talvi 2007-2008) olla ison pään koot alkaen koosta 86. Moni jälleenmyyjä jättää varmaan pienet koot pois kun menee päällekkäin pikkupään kanssa, joka jatkuu kuitenkin siihen 92 saakka.
Kiitos sinulle vastauksestasi ja tiedoista. Täytyy jatkaa etsimistä, josko neuletakki jostain löytyisi. Voin tietysti ostaa sen pienempien mallin, mutta se näytti muistaakseni pituudeltaan olevan lyhempi ja jotenkin oudon mallinen.
Kiitokset kaikille ideoista! =)
Uudistuneet kotisivut on saatu nyt toimintaan. Peppilotan valikoimaan on tulossa kevään aikana värikkäitä uutuustuotteita. Ideoita saa edelleen lähettää nettisivujen kautta, kohdasta " palaute" . www.peppilotta.fi
Minä ostaisin verkosta esimerkiksi Tutan vaatteita. Syy on niinkin yksinkertainen kuin että tunnen koot. Vieraampien valmistajien koot ovat minulle ihan hepreaa. Olen ostanut lastenvaateliikkeistä hieman kalliimpia merkkejä ja ne ovat olleet aina jotenkin oudon kokoisia. Varsinkin käyttöönottopesu on muuttanut kokoja. Yksikin kallis puku oli päällä vain kerran, kun se ei kerta kaikkiaan istunut. Mittasuhteet olivat siis oudot.
Toinen syy on se, että vaikka Tuttaa periaattessa saa kaikkialta, niin käytännössä niin ei ole. WWW-sivujen mukaan esimerkiksi jostain saa tyttöjen neuletakkia (kokonaan raidoitettu) koossa 80 tai 86 cm, mutta enpä ole löytänyt, vaikka kuinka olen hakenut. Isompia kokoja löytyy kyllä. Viime syksynä muutamat mallistossa olleet vaatteet jäivät ostamatta, koska en niitä mistään löytänyt.
Lienen kuitenkin poikkeus. Pari viikkoa sitten joku kyseli samankaltaista asiaa ja silloin vastaajat halusivat verkkokauppaan merkkivaatteita. Ehkä he ajattelivat isompia lapsiakin, sillä ainakaan meidän rahavarat eivät riitä lyhytaikaisessa käytössä olevien merkkivaatteiden hankintaan.