Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että jotenkin nyt on tahmeeta... Kevätväsymys tai masennus, mikälie

Vierailija
21.04.2025 |

Suunnilleen helmikuussa aloin jotenkin väsyä, en tiedä oikein miksi.

En jaksanut enää oikein ilahtua liikunnasta jota olin onnistuneesti ja säännöllisesti harrastanut tuohon mennessä liki 2 vuotta. En ole käynyt kuin satunnaisilla kävelylenkeillä siitä asti.

En jaksa syödä enää terveellisesti, paino noussut 3 kg helmikuusta. 

Kavereitakaan en jaksa tavata, tosin tämä oli jo pidemmän aikaa ollut mietinnässä, ollut ongelmallisia kaverisuhteita jotka vihdoin sain hiivutettua poikki, ja olen sinänsä helpottunut, mutta jotenkin itseni yllätykseksi myös suren, poden huonoa omaatuntoa ja pelkään yksinäisyyttä, vaikka tietoisesti tiedänkin etteivät nuo kaverisuhteet olleet hyväksi ja veivät paljon voimavaroja. 

Olen jotenkin tosi väsynyt ja pohjavire on iloton. Tiedän myös, että liikunnan lopettaminen ja epäterveellinen ruokavalio ruokkivat tätä olotilaa. 

Ei sais kuulemma sanoa, että ota itseäsi niskasta kiinmi, mutta PLIIS sanokaa mulle just niin!! Tuntuu että tarvisin jonkun antamaan potkun persuuksille, että saan taas palattua ruotuun! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kaverille ja mene lenkille.

Vierailija
2/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita kaverille ja mene lenkille.

Lenkille joo menen tänään. Kiitos. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään pääset ylös, ulos ja lenkille. Moni ei pääse, vaikka haluaisi päästä. Tilanteesi on siis itse asiassa vielä hyvä. Joten nouse ylös ja lähde ulos, huomaa kevät ja se, kuinka onnekas olet.

Vierailija
4/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään pääset ylös, ulos ja lenkille. Moni ei pääse, vaikka haluaisi päästä. Tilanteesi on siis itse asiassa vielä hyvä. Joten nouse ylös ja lähde ulos, huomaa kevät ja se, kuinka onnekas olet.

Kiitos! Olen kyllä yrittänyt muistutella itselleni kuinka hyvin mun asiat oikeasti on, ja vilpittömästi olenkin kiitollinen todella monesta asiasta elämässäni.

En ymmärrä itsekään, miksi nyt silti on tällainen tahmeus päällä. Kuin sadepilvi pääni päällä, joka ei lakkaa. No, ehkä ajan kanssa. Tämä asian vatvominen ja surkuttelu omassa päässä ei ainakaan auta yhtään. 

Taidan ryystää tämän kahvikupillisen loppuun ja suuntaan sen jälkeen heti ulos. Ehkä loppupäivä olisi vielä pelastettavissa.

Ap

Vierailija
5/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ennenkokematon kevätmasis täälläkin ja tänään sai todella hakata itseään päähän että pääsi ylös. Kuin koko kroppa olisi lyijyä eikä vaan ole energiaa. Kävin pyörälenkin heittämässä eikä siitä tullut yhtään parempi olo, nyt huimaa vielä kaiken päälle.

Vierailija
6/6 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on joutunut laittamaan ihmissuhteitakin vähintäänkin jäähylle kun toiset alkaa käymään hermoille, kun eivät anna levätä ja hätyyttelevät jatkuvasti jollain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi