Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vastaa rehellisesti!!

Vierailija
15.03.2007 |

Oletko sinä sellanen että jos olet kateellinen jollekin tutullesi niin et huomio tätä kun näette jossain vaikka hän tervehtisi, olet kuin et huomaisikaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en ole kateellinen kellekään

b) tervehdin kaikkia, jotka tunnen

Vierailija
2/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jotku ihmiset käyttäytyy näin? mulle tätä käy jatkuvasti tutut ei tervehdi vaikka mitään riitaa ei välillämme ole. olen kaikille kiltti enkä koskaan näytä jos en pidä jostain ihmisestä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateudesta ei seuraa mitään hyvää - teet vain elämästäsi vaikeampaa.

Vierailija
4/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kyllä kaikkia jotka tunnen. Joskus marketissa on kieltämättä tullut mentyä vähän hyllyjen välistä pakoon, jos joku oikein viimeisen päälle on meikeissä ja pukeissa ja itse näyttää kamalalta. Kuten eilen, kun miehen piti mennä kauppaan mutta minä jouduinkin menemään rasvaisessa tukassa, kamalat vaatteet päällä. Näytin ihan pääsiäisnoidalta. Ja eiköhän kaupassa ollut se kaikkein tällätyin työkaveri (isosta firmasta joten etäinen). Nopsaan hain pari tavaraa ja pakenin kassoille :).

Vierailija
5/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla moikkaamatta jollekin tutulle joka moikkaisi minua kadulla? :D

Ei myöskään tule mieleen yhtäkään asiaa jota kahdetisin niin paljon, että tahoisin jotenkin osoittaa mieltäni lapsellisesti.

Vierailija
6/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pakko kuitenkin lisätä että mä oon kyllä sellanen haahuilija että monesti en ihan vaan huomaa ihmisiä ...tai siis en näe/tunnista kun oon niin omissa mietteissäni.

Vierailija
7/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan aikaan. Eilenkin ajettiin pihaan peräkanaa, tultiin vierekkäisistä autoista ulos yhtä aikaa, mutta äiti ei vilkaissutkaan mua, ei kertaakaan. Hieman ihmettelen, minusta aika huonoa käytöstä!

Vierailija
8/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussa ei omasta mielestä siis todellakaan ole kadehdittavaa mutta jostain syystä esim. vanhat luokkakaverit eivät tervehdi vaikka minä olen se joka sanoo hei. Kattoo vaan päälle sanomatta mitään... mistä tällänen käytös voi johtua?

ap

Vierailija
9/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tuttujani tervehdin, minulla vain on todella huono " ihmismuisti" eli en muista vanhojen koulu/työ/harrastuskavereiden kasvoja tai nimiä ja siitä syystä jotkut ovat paheksuneet tapaani olla moikkaamatta.

Se on minun syyni olla tervehtimättä. Tapaan työssäni valtavasti ihmisiä ja kaikki kuvittelevat minun muistavan heidät pitkienkin aikojen jälkeen. Saatan muistaa tapaukset aika yksityiskohtaisesti, mutta kasvoja en.

Vierailija
10/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

samaan aikaan. Eilenkin ajettiin pihaan peräkanaa, tultiin vierekkäisistä autoista ulos yhtä aikaa, mutta äiti ei vilkaissutkaan mua, ei kertaakaan. Hieman ihmettelen, minusta aika huonoa käytöstä!

Vierailija
11/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot sellanen höpöttäjätyyppi. Mäkin näin vanhan luokkakaverin kaupassa ja eikös se aklanu höpöttää ja kyselee kaiken maaliman asioita. Ei kiinnostanu yhtään. Varsinkin väsyneenä EI HUVITA!

Vierailija
12/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva varmaan lakaa kuitenkaan tervehtimästä

Vierailija
13/13 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi tuli mieleen, että ihmiset olis juuri kateellisia? Enkä tarkoita tätä millään pahalla, mutta tällainen ajatus heräsi.