Ajattelit mun tekevän kaiken työn vapaa-ajallani ja tulevasi keräämään kermat päältä?
Ajattelit siis viettää vapaa-aikaasi rentoutuen ja iloiten ja, että mä uhraan kaiken vapaa-aikani yhteiseen projektiin työskennellen täyspäiväisesti kaiken valmiiksi tehden?
Ajattelit tulla kuitenkin keräämään ansiot niin kuin kermat kakun päältä, mun tekemästä työstä?
Aika reilua👍
Kommentit (17)
Ihan on oma valintasi. Moni varmasti vaihtaisi osia kanssasi mutta koska olet ahne ja itsekäs niin se ei sinulle käy. Tuki siis suusi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on oma valintasi. Moni varmasti vaihtaisi osia kanssasi mutta koska olet ahne ja itsekäs niin se ei sinulle käy. Tuki siis suusi.
Ei ollut täysin mun valinta. Annoin mahdollisuuden vetätyä projketista.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut mitään sinuun liittyen.
Et niin, ajattelit itseäsi ja pistit toisen töihin, kun itse nautit elämästä.
Kannattaa tehdä vaan omia projekteja ja yhteistyötä sitten kun saa siitä välittömästi reilun korvauksen. Pätee myös "parisuhteisiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oli oma valintas joten turha enää uhriutua,
Tee sä vain työt, mä kerään kermat,a🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et niin, ajattelit itseäsi ja pistit toisen töihin, kun itse nautit elämästä.
Aika moni siipeilee muiden kustannuksella. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt vaan sanoa heipat jo silloin. Eikä antaa toista mahdollisuutta, sulle valinnan mahdollisuutta. Projekti olisi ollut jo valmis aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä vaan omia projekteja ja yhteistyötä sitten kun saa siitä välittömästi reilun korvauksen. Pätee myös "parisuhteisiin".
Ei parisuhteissa yksin väkerretä. Projektit teen vastaisuudessa yksin, jos mahdollista. Opinpahan tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt vaan sanoa heipat jo silloin. Eikä antaa toista mahdollisuutta, sulle valinnan mahdollisuutta. Projekti olisi ollut jo valmis aikaa sitten.
Projektilla on määräaika. Jos se ei ole valmis sovittuna päivänä, niin tulos = ulos.
Vierailija kirjoitti:
no kun voisi 🤣 pidät kö ihmistä simppelinä
Mitä jos säkin lyöt hansat tiskiin? Jääkö projekti kesken? Vai tarttuuko töihin?
Luulin että kyse olisi ollut perheessä kotitöistä...
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kyse olisi ollut perheessä kotitöistä...
Ei, nyt ei ole kyse parisuhteesta, vaan projektista. Parisuhde ei ole projekti. Miten sellaista edes ajattelit
Päivän marttyyri
Elämä on sellasta mitä siitä teet. Älä anna ihmisten käyttää sua hyväkseen!
Sama martyyri hyvin todennäköisesti myös:
"Ei tästä mitään vaivaa ollut, ei mitään! Pyllistä vielä niin voin pussata persposkia oikein huolella!"