Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö lapselle 1v8kk pelkkä kypärämyssy ja pipo näillä keleillä ulos

Vierailija
15.03.2007 |

vai pistääkö vielä karvalakki? Oulun korkeudella ollaan keli nollassa mutta aurinko paistaa varmaan kohta plussan puolella, joo en osaa itse päättä.. rattailla mennään kävelylle että se vaan siellä istuskelisi?

Vitsi ku ei osaa itsellekää oikein vaatteita valita ettei ois liian kuuma tai kylmä.. ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt siitä ei sitte ole osattu vielä irrottautua.. Kyllä täällä nyt jo varmaan pipollakin pärjää, kiitos vastauksista :)

Vierailija
2/3 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan myös Oulussa. Näillä ilmoilla on ollu ohuen villaisen kypärämyssyn kanssa korvat suojaava puuvillalakki päässä. Kovalla pakkasella oli paksumpi lakki (ei karvalakki) tuon samaisen villamyssyn kanssa. Lämpimänä on pysynyt.

Itse muuten ulkoilen näillä keleillä yksillä housuilla ja tavallisella tuulitakilla (alla t-paita ja pitkähihainen paita). Päässä puuvillalakki. Ei oo palellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin se silkkimyssy suojaa paremmin kaulaa! Kaulurit on jotenkin ahdistavia. Kevätsaa on AINA petollinen. Vaikka aurinko paistaa niin tuuli voi olla pureva. Mulla itelläni ainakin niskat kipeytyy jos on hiki ja sitten kaula ei ole suojattu.

Ja tää silkkimyssy -juttu on totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi