Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuo Maamme-laulu ihan putkeen mennyt ilman autotunea.

Vierailija
05.04.2025 |

Itse asiassa aika harvassa on ne laulajat, jotka laulaa puhtaasti nuotissa livenä ilman autotunea.

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011148443.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin, ihan nuotilleen veti.

Vierailija
2/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin, ihan nuotilleen veti.

no ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tästä laulajasta enempää, mutta kyllähän monen tunnetunkin artistin livekeikat menee pahasti nuotin vierestä.

Vierailija
4/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutussa oleva henkilö pitää sitä kannattanottona että päässyt laulamaan leijonien otteluun. Jollei hän olisi laulanut, niin joku muu olisi sen tehnyt. joten ei tuo nyt niin iso saavutus ole.

Vierailija
5/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jutussa oleva henkilö pitää sitä kannattanottona että päässyt laulamaan leijonien otteluun. Jollei hän olisi laulanut, niin joku muu olisi sen tehnyt. joten ei tuo nyt niin iso saavutus ole.

Juu, vähän outo kannanotto. Ehkä USA:ssa asuminen tekee ihmiselle jotain...? (itse olen kai sivistymätön, koska en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta sanonnasta)

"Kannanotto tuntui Janitasta erityisen vaikuttavalta ja liikuttavalta.

-Tiesin, että olen siellä edustamassa Suomea. Se tuntui, niin kuin täällä Amerikassa sanotaan, että coming full circle. Se oli minulle iso hetki."

Vierailija
6/6 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, vähän outo kannanotto. Ehkä USA:ssa asuminen tekee ihmiselle jotain...? (itse olen kai sivistymätön, koska en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta sanonnasta)

"Kannanotto tuntui Janitasta erityisen vaikuttavalta ja liikuttavalta.

-Tiesin, että olen siellä edustamassa Suomea. Se tuntui, niin kuin täällä Amerikassa sanotaan, että coming full circle. Se oli minulle iso hetki."

Eikös "coming full circle" tarkoita samaa kuin "palata lähtöruutuun"? Miten se sopii tähän yhteyteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi