Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytöjä Sellosta, Forumista, Anttilasta, Jumbosta...???

14.03.2007 |

Nyt tuntuu joka kaupassa olevan jonkinlainen kevätaletapahtuma. Oletko siis tehnyt löytöjä jossain näistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellossa pyörähdin aamulla. POPissa raitapaidat -30% ja kuoritakin ostajalle fleecetakki -50%. JesperJuniorissa taas motion wearin takkeja, housuja, haalareita. Bobossa pieniä alennuksia. Lapsen maailmassa tangollinen kinderitin yms. vaatteita alessa. Marimekossa tyttömäisiä bodeja ja paitoja. Ei tarvinnut ostaa mitään ;) Yleensä ottaen alennukset sellaisia -10-20% tai vain pyöristetty alaspäin. Eikä edes osunut mitään tosi kivaa normaalihintaista silmiini.

Vierailija
2/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Sellon Haloselta kivat Viking-kumisaappaat (traktoreja). Hinta oli lähes normaali -10%.

Muuten minusta tarjoukset oli tosi surkeat, eikä mitään heräteostoksia tullut. Toisaalta hyvä.. rahat säästyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse Espritin vaatteista, ja olen kuullut monen äidin kehuvan niitä, siis lastenvaatteita. Normaalihinnalla en raskisi välttämättä ostaa vauvan- tai lastenvaatteita tuolla merkillä, mutta nyt käytin Anttilan 50 prosentin alekupongin [b]Espritin housuihin[/b] tytölle. Housut olivat normaalisti 22,95 euroa, sain ne siis 11,45 egellä.

Nyt ovat ensimmäiset Espritit siis odottamassa tytön kasvua. :-D

Vierailija
4/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että se on vain naisten tai miesten vaatteisiin.... No, parempi ostaa välillä itsellekkin jotain...

Itse kävin Kodin Anttilasta hakemassa kanta-asiakkaan -40% kupongilla kuopuksella synttärilahjan. Ei ollut tällä kertaa tarvetta huonekaluille....

Vierailija
5/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä tuommoisen on saanut? saako sillä ostaa mitä vaan?

Vierailija
6/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan tuote,mutta iloitsin kodinykkösestä löytämistäni edullisista pesuaineista.

BIO LUVIL ne isot paketit 1.3 kg tai sinnepäin niin sai 2pkt 5e ja patalaput päälle. Ostin 3 satsia ja teki 15 e.(yht. 6pkt)

tuossa on jo loppuvuoden pyykinpesuaineet muulle pyykille paitsi kestovaipoille.

Vierailija
7/8 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kaksi kertaa vuodessa ja sillä saa ostaa ihan minkä vaan tuotteen -40% (ei elektroniikkaa) on voimassa vain kahden tunnin aikana. Tulee automaattisesti kanta-asiakkaille. Tässä kopiotuna Kodin1 sivuilta kanta-asiakkuudesta;

Ykkösasiakkuus on Kodin Ykkösen parhaille Plussa-asiakkailleen myöntämä erikoisetuja tarjoava asiakkuus. Ykkösasiakkuus myönnetään ilman eri hakemusta niille Plussa-kortin haltijoille, jotka ovat tehneet Plussa-pisteisiin oikeuttavia ostoksia Kodin Ykkösessä vähintään 800 eurolla 12 viimeksi kuluneen kuukauden aikana. Ykkösasiakkuus edellyttää myös, että asiakas ei ole kieltänyt kohdaltaan suoramarkkinointia K-Plus oy:ltä.

Ykkösasiakkuus on kerrallaan voimassa 12 kuukautta. K-Plus oy tarkistaa Kodin Ykkösessä tehtyjen ostosten ostosummat kolme kertaa vuodessa (tammi-, touko- ja lokakuussa). Ykkösasiakkaan etukupongit postitetaan siihen mennessä Kodin Ykkösestä 800 euron

Plussa-pisteisiin oikeuttavien ostosten rajan ylittäneille.

Vierailija
8/8 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna_Maria:

Minä luulin että se on vain naisten tai miesten vaatteisiin.... No, parempi ostaa välillä itsellekkin jotain...

Itse kävin Kodin Anttilasta hakemassa kanta-asiakkaan -40% kupongilla kuopuksella synttärilahjan. Ei ollut tällä kertaa tarvetta huonekaluille....

Hesarin kupongissa luki, että se olisi vain naisten ja miesten vaatteille, kengille ja laukuille (?). Kun menin paikan päälle, plakaateissa olikin, että se koskee myös lasten vaatteita. Minä kävin vielä illalla toiseen otteeseen ostamassa toisetkin Esprit-housut, kun sain naapurilta toisen kupongin. :-)