TV tarjonta nykyää, pelkkää tyhjää
Ei nykyään oikeen tuu mitään kunnon TV ohjelmia. Uusintoja ja halpaa kuraa.. No, tuota tähdet tähdet ohjelmaa ootan..
Kommentit (29)
Hankit VPN:n ja alat katsomaan japanilaista TV:tä. Ei ole uusintoja ja tarjonta on 100 kertaa parempaa kuin Suomessa. On paljon animea ja kilpailuohjelmia.
Ei niitä ohjelmia meitä kuluttajia varten tehdä/lähetetä vaan mainostajia varten jotta saavat mainoksista tuloja,,,siksi tarjonta on noin surkeeta kun ne ei vaan piittaa!
Ennen oli vain muutama kanava, mut tuntuu että silti silloin oli parempia ohjelmia.
Huonoksi on mennyt. Nyt näkyy enää kaksi kanavaa. Ennen teräväpiirtoon siirtymistä viisi. Viime syksyyn asti näkyi yhdeksän.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsu Hatakka !! Hänet haluan kyllä nähdä tähdet tähdet ohjelmassa !
WALTARI !!
Skimbagirls. Ei surkeampaa voi olla. Teemalta sentään Sibeliustalolta taltioitu eilinen konsertti.
En oo katsonut mitään 20 vuoteen, paitsi joskus kerran kolmessa vuodessa, kun Suomeen on tultava hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hankit VPN:n ja alat katsomaan japanilaista TV:tä. Ei ole uusintoja ja tarjonta on 100 kertaa parempaa kuin Suomessa. On paljon animea ja kilpailuohjelmia.
Mitä mä just luin? Kuka haluaisi katsoa animea tai kilpailuohjelmia?
Tosi tv tä en katso, enkä kilpailuja enkä visailuja. Tosi halpaa ja tyhmää teeveetä. Enkä paritusohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Kuka haluaisi katsoa animea tai kilpailuohjelmia?
KuKa HaLuAiSi KaTsOa AnImEa?
https://www.parrotanalytics.com/announcements/japanese-anime-captured-d….
Minä muistan lapsuudestani, kun meillä näkyi mustavalkotelkkarista vain kaksi Ylen kanavaa. Siihen nähden tarjonta on nykyisin valtavaa. Jos ei parikymmentä ilmaiskanavaa riitä, voi esimerkisi Mix8-kanavapakettiin valita 8 mielestään kanavaa parillakympillä kuussa.
Niitä uusintoja ja halpistuotantoja muuten on ollut aina. Ei ne mikään uusi ilmiö ole.
Televisio on ihan muodon vuoksi. Olisinko joulurauhanjulistuksen katsonut viimemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan lapsuudestani, kun meillä näkyi mustavalkotelkkarista vain kaksi Ylen kanavaa. Siihen nähden tarjonta on nykyisin valtavaa. Jos ei parikymmentä ilmaiskanavaa riitä, voi esimerkisi Mix8-kanavapakettiin valita 8 mielestään kanavaa parillakympillä kuussa.
Niitä uusintoja ja halpistuotantoja muuten on ollut aina. Ei ne mikään uusi ilmiö ole.
1980-luvulla oli vähemmän kanavia, mutta laadukkaampi sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1980-luvulla oli vähemmän kanavia, mutta laadukkaampi sisältö.
Mikä silloin oli laadukkaampaa?
Kärtsu Hatakka !! Hänet haluan kyllä nähdä tähdet tähdet ohjelmassa !