Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten kanssa kaupanteko on niin vaikeaa? (Tori, Marketplace)

Vierailija
03.04.2025 |

Ihme säätöä ja venkoilua, osoite kysytään mutta ei kuitenkaan haeta varattua tavaraa. Tämä ei siis koske kaikkia, mutta jostain syystä naiset on paljon hankalampia ostajia. Miesten kanssa yleensä kaupat sujuu hyvin, noudetaan kun on sovittu jne. 

Itsekin olen nainen, mutta jos sovin noudosta niin olen sovittuna ajankohtana paikalla, ja maksan mitä oli sovittu. 

Välillä tekisi mieli hyväkin tavara/vaate heittää roskiin että välttyy järkyttävältä säätämiseltä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäkä jäkä jäkä, naiset sitä ja tätä, kyllä miehet on vaan niin paljon parempia, eiku

Don Quijote lähtee maailmalle taistelemaan vääryttä vastaan ja puolustamaan omaa ajatustaan ihannemaailmasta.

Vierailija
2/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa on hankalaa, mutta onneksi aloittaja ei ole selkeästi kuin kaikki muut naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuule omille kamoillesi ihan just niin kuin haluat.

Vierailija
4/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Ainoa toriostaja joka on tehnyt oharit mun kohdalla, oli keski-ikäinen mies. 

Vierailija
5/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Tosi monimutkaista.

Vierailija
6/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat niin hankalia, paitsi tietenkin poikkeuksena sinä. Tämänhän sä halusit kuulla, joten kaikki voi nyt jatkaa eteen päin.

Vierailija
7/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on helppo myydä elektroniikkaa ja autoja ylihintaan, koska spekseillä ei ole väliä kunhan se ulkonäkö miellyttää.

Vierailija
8/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa. Ehkä vika onkin sinussa?

Vierailija
9/9 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut mitään ongelmaa. Ehkä vika onkin sinussa?

Esimerkki: laitoin myyntiin tuotteen.

Ensimmäinen kysyjä: Onko tuote vapaana? Vastaan minuutin sisällä että on kyllä. Tämän jälkeen yhteydenottajasta ei kuulu mitään. Näitä on jopa 60% yhteydenotoista.

Seuraava kysyjä: Olisin kiinnostunut tuotteesta, kulkeutuuko se paikkaan X? Ilmoituksessa lukee että vain nouto. Ja tuo paikka X on 70 km päässä. 

Kolmas kysyjä: Haluaisin ostaa tuotteen. Sopiiko että maksan kolmen viikon päästä tiistaina kun saan rahaa? Tässä voisi suoraan lukea että en ole aikeissa maksaa. 

Neljäs kysyjä: voitko ottaa kuvan vaate päällä?  Tuotteesta on paljon kuvia, mitat sekä materiaalitiedot. En kuvaa itseäni kyseinen vaate päällä kenenkään mieliksi. 

Viides kysyjä: haluaisin ostaa tuotteen. Voisin hakea tänään. Laitatko osoitteen. Tämä henkilö ei ikinä saavu paikalle saati vaivaudu ilmoittamaan. 

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Toki kaikissa tilanteissa myymässä on vika 😂😂