tiesitkö että Trump on koulutukseltaan tradenomi
Kommentit (16)
Trump on pelkkää paskaa. Hemmoteltu kakara vieläkin luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että appelsiinomi.
Porkkanomi.
THE Orange is new black - fiktiivisen dokumentin hahmo.
Vierailija kirjoitti:
THE Orange is new black - fiktiivisen dokumentin hahmo.
...You never go back
Vierailija kirjoitti:
Lukenut mies.
Eikä osannut lukea kuninkaan kutsua vaan englannin pääministeri luki sen oranssille. Ilahtui kutsusta kuin pieni lapsi joulusta. Trumpin sekoilut on välillä helkkarin noloja. Muistatteko miten ihkutti saatuaan kutsun? Mä en usko että trumppi on ikinä lukenut kirjaa kokonaan. Jos on lukenut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut mies.
Eikä osannut lukea kuninkaan kutsua vaan englannin pääministeri luki sen oranssille. Ilahtui kutsusta kuin pieni lapsi joulusta. Trumpin sekoilut on välillä helkkarin noloja. Muistatteko miten ihkutti saatuaan kutsun? Mä en usko että trumppi on ikinä lukenut kirjaa kokonaan. Jos on lukenut ollenkaan.
Kuvakirjoja.
Trump on ehdottomasti liian fiksu tradeksi
t. KTM
PS. Mitä sanoo KTM tradelle kun tapaavat Mäkkärillä? No tietysti "BigMac ateria kokiksella kiitos!". No EI, leikki sikseen, KTM syö aina laadukkaammissa paikoissa.
On hän sentään kandidaatti eikä tradenomi, mutta kuinka hyvä opiskelija hän oli, se onkin sitten ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
On hän sentään kandidaatti eikä tradenomi, mutta kuinka hyvä opiskelija hän oli, se onkin sitten ihan eri asia.
Koska isänsä oli rikas niin luulen että oranssi palkkasi jonkun opiskelemaan puolestaan.
1970-80-luvulla ei ollu tradenomeja. Oli yo-merkonomeja.
Nii on