Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla alkaa saunavuoro 19:00 ja on 20:00, menettekö heti tasalta sinne vai odotatteko

Vierailija
28.03.2025 |

5-10min?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi odottaa?

Vierailija
2/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla tasalta joo. Joskus muutamaa minuuttia yli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saunavuoro alkaa klo 19, niin klo 20 on jo auttamattomasti liian myöhäistä mennä saunaan.

Vierailija
4/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka menee toisen limoihin saunomaan?

Ostakaa nyt herrantähden omat saunat.

Vierailija
5/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalosaunoista puhuttaneen tässä. Yleensä se kerrostalon sauna on sata kertaa parempi kuin huoneistoon rakennettu kahden perseen levyisellä lauteella ja kolmen kiven kiukaalla varustettu koppisauna, josta ei ole ikuunaa ulos eikä kulkua terassille kuin huoneiston läpi.

Ei se rivarihuoneistojen sauan juuri parempi ole. Omakotitaloissa on joillakin ihan hyvä sauna, mónesti nekin ovat ihan surkeita kunnon mökkisaunaan verrattuna ja hyvään kerrostalon isoon vuorosaunaan verrattuna.

ihan vaan siksi.

Vierailija
6/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä laisen saunan ostit ja mistä?

Vierailija
7/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah nämä kauhutarinat ei varmaan ikinä lopu. Itse menisin tasan sillon kun oma vuoro alkaa, mutta usein kuulemma se edellinen on siellä vielä eikä pidä mitään kiirettä pois. Mulla siis oma sauna, mutta kaverien yleisin valitus on tuo, että edellinen ei lähde ajoissa.

Vierailija
8/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah nämä kauhutarinat ei varmaan ikinä lopu. Itse menisin tasan sillon kun oma vuoro alkaa, mutta usein kuulemma se edellinen on siellä vielä eikä pidä mitään kiirettä pois. Mulla siis oma sauna, mutta kaverien yleisin valitus on tuo, että edellinen ei lähde ajoissa.

Sitten mä nojaisin oveen,että se ei sieltä sitten lähdekkään ihan heti. Yöksi voisi kiilata oven,olkoot yön siellä. 

Vierailija
9/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen aina viimeistään tasalta. Joskus vähän ennenkin, kun siellä ei yleensä kukaan ole ihan tuntia kuten en itsekään. Kerran kävi niin, että edellinen oli siellä vielä. Silloin en ollut edes etuajassa.

Vierailija
10/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saunavuoro alkaa kello 19.00, niin silloin voi saunatiloihin mennä. Kerrostaloissa on käytäntönä että se edellinen saunoja, tässä tapauksessa saunavuoronsa on alkanut kello 18.00, niin hän poistuu saunatiloista kello 18.55. 

Näin on kirjoitettu talon järjestyssääntöihin, ja sen mukaan mennään. 

Tietysti normaalisti käyttäytyvä saunoja noudattaa näitä sääntöjä.

Vierailija
11/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiösaunoja oli jo 60-70-luvuilla.

Silloin ei ollut internetiä mistä kysyä.

Miten ihmiset tuli silloin toimeen...?

Vierailija
12/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalosaunoista puhuttaneen tässä. Yleensä se kerrostalon sauna on sata kertaa parempi kuin huoneistoon rakennettu kahden perseen levyisellä lauteella ja kolmen kiven kiukaalla varustettu koppisauna

Ei se kt-koppi ole kuin yhden synnyttäneen levyinen...

Vierailija
13/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalosaunoista puhuttaneen tässä. Yleensä se kerrostalon sauna on sata kertaa parempi kuin huoneistoon rakennettu kahden perseen levyisellä lauteella ja kolmen kiven kiukaalla varustettu koppisauna

Ei se kt-koppi ole kuin yhden synnyttäneen levyinen...

Mä en ylenkatso mitään saunaa. On ihanaa, kun kylmällä säällä pääsee lauteille lämmittelemään. Hrrr.

Vierailija
14/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kauan aikaa, kun oli saunavuoro, mutta se oli nuorena luksusta kun oma perjantain sanavuoro alkoi kuudelta ja edellä oleva viiden vuoro oli tyhjä niin sai saunan pois alta hyvissä ajoin ennen baariin lähtöä ja otettua pohjia

Vierailija
15/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti klo 19.00.  Löylyaikaa on vain puoli tuntia.  Ei voi mitään kursailuaikoja  viivytellä.

Vierailija
16/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen saunan ikkunan. Jos siellä on valot. Tasan tai pari minuuttia yli. Jos ei valoja. Viittä vaille marssin sisään.

Vierailija
17/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee viimeisellä vuorolla myöhään, voi olla, että saunassa on jo joku muu

Vierailija
18/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiön saunaan pääsee kahdesta rapusta ja molemmilla puolilla on oma pukkari ja pesuhuone. Saunan saa pesuhuoneiden puolelta lukkoon. Itse sauna-aika on 30 min. Jos meidän saunavuoro on 18.00, on toisen rapun saunavuoro alkanut 17.30 ja he poistuu peseytymään omalle puolelle, kun meidän saunavuoro alkaa. Menemme omaan pukkariin klo 18, koska silloin edelliset on just lähtenyt pois ja siitä pesun kautta saunaan. Ollaan saunassa 18.05-18.30, jolloin taas toisesta rapusta tulevat saunaan ja sen jälkeen on puoli tuntia aikaa omalla puolella peseytyä ja pukea, kunnes meidän rapun puolelta tulee uudet pukkariin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi