Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierastava vauva hoitoon

Vierailija
28.03.2025 |

Vauva 10 kk vierastaa tosi pahasti. Mulla on tulossa pakollinen muutaman tunnin meno jonne vauvaa ei pysty mitenkään ottamaan mukaan. Ainoa vaihtoehto on jättää vauva hoitoon tuoksi ajaksi, kyseessä vauvalle tuttu ihminen, kuitenkin sellainen jota näkee muutamia kerran kuukaudessa, mutta vierastaa silti. En haluaisi jättää hoitoon vauvan vierastamisen takia, mutta pakko on. Onko mitään miten vauvan oloa voisi helpottaa? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nopeasti vauvan siirto hoitoon. Mitä pidemmäksikin ajaksi jäät odottaa sen vaikeampaa on molemmille erota. 

Vauva kyllä sopeutuu tilanteeseen kun on pakko.

Vierailija
2/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko,katkaise napanuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjääköhän vauva hoidossa? Pitäisikö olla koko ajan Zoomin välityksellä yhteydessä, jotta vauva pääsee kuulemaan äippänsä äänen? Vauvalla on vakava eroahdistus ja suorastaan hirvittää ajatella...

Vierailija
4/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mieheni saisi hoitaa asian, mutta hänellä on työkiireitä. Ehkä pitäisi kuitenkin vielä kysyä, jospa hän voisi ottaa vauvan toimistolle mukaan? Tuskin työkavereita haittaisi.

Vierailija
5/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäisiköhän vauvalle pukea siinä tapauksessa puku, jos hän menee toimistolle miehen kanssa? Siellä on erityistarkat käytännöt ulkonäköön liittyen, ja puvut ovat miehille pakollisia. Koskeeko tämä vauvaakin?

Vierailija
6/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin pakollinen meno? Ota vauva ja hoitaja mukaasi jos vain mahdollista.

Vierailija
7/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä voisin sittenkin ottaa vauvan mukaani? Apua, kuinka monta vaippaa siinä tapauksessa pitäisi ottaa, ja mitä vauvan päälle? Ahdistaa!

Vierailija
8/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on niin pakollinen meno? Ota vauva ja hoitaja mukaasi jos vain mahdollista.

Gynekologi 🙈

Vierailija
9/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman nopeasti vauvan siirto hoitoon. Mitä pidemmäksikin ajaksi jäät odottaa sen vaikeampaa on molemmille erota. 

Vauva kyllä sopeutuu tilanteeseen kun on pakko.

Kyllä kannattaa karaista vauva tavoille. Näytä kaapin paikka. 

Vierailija
10/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö nyt ensin testata lyhyempi aika sen tutun ihmisen kanssa. Käyt vaikka kaupassa ja miten sen aikaa sujuu. Onko yhtä huutoa koko ajan? 

Vierailija
11/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi 🙈

Kestää muutaman tunnin? 

Vierailija
12/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti valitsin naisgynekologin. Vauva pelkää miehiä, ja herkästi itkee möreistä miesäänistä. Mitä minä teen, jos sieltä tuleekin vastaan mies? Pitäisikö väijytä varmuuden vuoksi nurkassa, ja arvioida tilanne? Eihän gynekologi tiedä, miltä minä näytän. Jos sieltä tuleekin vastaan mies, lähden vain pois. Onko tällä jotain seuraamuksia? Alapää on kutissut viimeaikoina, niin melko ikävää, että en pääse ehkä käymään. Varsinkin, koska äipän aika on rajallista, ja seuraavan ajan saan varattua luultavasti kolmen kk päähän.

Vierailija
13/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti valitsin naisgynekologin. Vauva pelkää miehiä, ja herkästi itkee möreistä miesäänistä. Mitä minä teen, jos sieltä tuleekin vastaan mies? Pitäisikö väijytä varmuuden vuoksi nurkassa, ja arvioida tilanne? Eihän gynekologi tiedä, miltä minä näytän. Jos sieltä tuleekin vastaan mies, lähden vain pois. Onko tällä jotain seuraamuksia? Alapää on kutissut viimeaikoina, niin melko ikävää, että en pääse ehkä käymään. Varsinkin, koska äipän aika on rajallista, ja seuraavan ajan saan varattua luultavasti kolmen kk päähän.

Apua! Vauva muuten saattaa alkaa itkemään, jos miesgynekologi kuuluttaa nimeni! Ei tämä suunnitelma ehkä toimikaan! Mitä minä nyt teen? Ehkä pitäisi suosiolla perua gynekologi.

Vierailija
14/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä voin laittaa Zoom yhteyden minun ja vauvan välille, jolloin voin tarkkailla vauvaa? Kyllä kai vauva muutaman tunnin jaksaa yksin? Ja jos jotain sattuu, soitan miehelleni, että menee hoitamaan asian. Hänenhän työpaikka on ihan lähellä kotiamme. Olisiko tämä hyvä suunnitelma?

Vierailija
15/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ehkä voisin sittenkin ottaa vauvan mukaani? Apua, kuinka monta vaippaa siinä tapauksessa pitäisi ottaa, ja mitä vauvan päälle? Ahdistaa!

2 riittää

Vierailija
16/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hull.

Vierailija
17/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuko käynti päiväuni aikaan? Nukkuuko vielä rattaissa?

Voisiko tuo henkilö tulla vaunuttelemaan lähelle sitä lääkäripaikkaa?

Itse oli vaunuttelemassa vauvaa 6kk, kun äitinsä meni hammaslääkäriin

Vierailija
18/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua! Vauva muuten saattaa alkaa itkemään, jos miesgynekologi kuuluttaa nimeni! Ei tämä suunnitelma ehkä toimikaan! Mitä minä nyt teen? Ehkä pitäisi suosiolla perua gynekologi.

Miksi vauva ei saisi itkeä ?

Vierailija
19/19 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva pitää opettaa siihen että on hoidossa. Ei mitään tarkastus soittoja välillä. Luotettava hoitaja ja vaikka vauva itkee se ei ole vaarallista. Vauva oppii luottamaan muihinkin ihmisiin kuin omiin vanhempiin. Ja laittakaa vauva välillä hoitoon, vaikka ei olisi mitään pakollista ja ottakaa omaa aikaa itsellenne, koska sellainen lisää vanhempien hyvinvointia, mikä lisää arjessa jaksamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan