Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kiva ja pidetty ihminen

Vierailija
28.03.2025 |

Kun luo ympärilleen valoisuutta, se lisääntyy.

Hyvä mieli tarttuu.

Kärttysille kannattaa laittaa rajat, voivat sähistä ja sihistä ittekseen.Ei tarvitse antaa myrkyttää ilmapiiriä.

Lähettämäsi hymy palautuu:)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omasta mielestään kivat ihmiset eivät muiden mielestä ole kivoja. Tai edes mukavia. 

Vierailija
2/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki omasta mielestään kivat ihmiset eivät muiden mielestä ole kivoja. Tai edes mukavia. 

Eiköhän se jotain kerro, jos kysellään mukaan kaikenlaiseen tekemiseen ja tapahtumaan vähän väliä ja kysellään kuulumisia. Mitä merkitystä sillä on, jos jotkut eivät pidä jos on muutenkin varaa valita seura?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun pitäisi olla mutta ei silti pidetä yleisesti. Yleensä pidetään uhkana.

Vierailija
4/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetty hymy ventovieraalle ei ainakaan pääkaupunkiseudulla välttämättä palaudu. Joku voi hermostua tai suuttua. Saattaa jopa nokka kipeytyä. 

Vierailija
5/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa mullakin on ollut elämässä. Kaikki eivät vain kaikista sitten pidä.

Vierailija
6/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh ei kukaan lähetä minulle uhkauksia ja tuntuvat nauravan minun tyhmille jutuille. Olen kai ihan jees tyyppi.

Vierailija
7/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetetty hymy ventovieraalle ei ainakaan pääkaupunkiseudulla välttämättä palaudu. Joku voi hermostua tai suuttua. Saattaa jopa nokka kipeytyä. 

Pätee Tampereellakin sama asia.

Vierailija
8/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä myönnän sen. En ole ns. hyvä tyyppi ollut koskaan vaan outolintu.

Vierailija
9/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa, mutta omavalintaisesti haluan pysyä erossa muista.

Vierailija
10/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se jotain kerro, jos kysellään mukaan kaikenlaiseen tekemiseen ja tapahtumaan vähän väliä ja kysellään kuulumisia. Mitä merkitystä sillä on, jos jotkut eivät pidä jos on muutenkin varaa valita seura?

Kyselyjen määrä ei kerro tykkäämisen määrästä mielestäni mitään. Monia avuliaita ihmisiä pyydetään kaikkialle missä ilmaista apua tarvitaan. Kuulumisiakin kysellään usein ennakkoon sekä siinä vaiheessa kun kartoitetaan ilmaisen avuntarjoajan resulsseja ja aikatauluja. 

Vierailija
11/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semi. Välillä olen oikein kiva. Jos olen kiukkuinen ja väsynyt, pyrin pysymään omissa oloissani. 

Vierailija
12/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta. Eipä ole ainakaan tappouhkauksia sadellut.

Vierailija
13/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että joo? En ainakaan ole huomannut että seuraani välteltäisiin tai muuta sellaista. 

Pyrin olemaan kiva ja mukava kaikille, ja pidän negatiiviset fiilikset itselläni enkä pura niitä muihin. 

Vierailija
14/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian ujo ja näkymätön ollakseni pidetty.

Vierailija
15/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani osan makuun turhan suorapuheinen. Toiset arvostavat tätä ominaisuutta, kun pitävät rehellisenä ja suoraselkäisenä kun en peittele tai mielistele, toiset se taas karkottaa kun kysyttäessä mielipidettä vastaan oikeasti sen mielipiteeni - en sitä mitä halutaan tai toivotaan kuulevan. 

Vierailija
16/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
17/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta olen suosittu ja arvostettu.

Vierailija
18/18 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osin olen, osin en. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän