Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että päivittäinen peseminen tekee hiuksista huonokuntoiset?

Vierailija
28.03.2025 |

Minusta tuo ei pidä paikkaansa ellei nyt jollain fairylla hinkkaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mikään uskon asia ole. Tottakai jos vaahdotetaan voimakkailla sulfaateilla hiuksia niin hiuskuitu kärsii verrattuna maltillisempaan pesuväliin.

Vierailija
2/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Hiukseni ovat hyväkuntoiset, vaikka pesen päivittäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa shampoo, muina päivinä hoitoaine.

Vierailija
4/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksella sanon että ei tee!

Tietysti jos hiukset ovat vahvasti käsitellyt, kuivat ja kärsineet niin saattaahan sekin vaikuttaa mutta eipä se pesemättömyyskään aina hyvää niille hiuksille tee.

Luonnollinen terve elinvoimainen hius todellakin kestää pesua ja käsittelyäkin, kestää malleillakin.

Peseminen ei tee huonokuntoista tukkaa, terveys tulee ihmisen sisältä.

Vierailija
5/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi pestä joka päivä, koska hiukset rasvoittuu todella nopeasti. En kuitenkaan ole työttömänä pessyt, kun ei ole tarvista mennä töihin. Pesuvälin pidentäminen ei ole hyödyttänyt mitään, eikä myöskään parantanut hiusten kuntoa.

Vierailija
6/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jokapäiväinen pesu heikentää hiuksia. Pesen joka toinen päivä shampoolla, joka toinen hoitoaineella.

Eiköhän tääkin ole kiinni hiuslaadusta ja niiden kunnosta.

Vierailija
7/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksella sanon että ei tee!

Tietysti jos hiukset ovat vahvasti käsitellyt, kuivat ja kärsineet niin saattaahan sekin vaikuttaa mutta eipä se pesemättömyyskään aina hyvää niille hiuksille tee.

Luonnollinen terve elinvoimainen hius todellakin kestää pesua ja käsittelyäkin, kestää malleillakin.

Peseminen ei tee huonokuntoista tukkaa, terveys tulee ihmisen sisältä.

Lisään vielä että itse en ainakaan tykkää rasvaisesta päänahasta tai hiuksista joten todellakin pesen aina kun on tarve.

En myöskään tykkää olla pesemättä pitkiä aikoja jos hiuksissa on niitä aineita.

Hiuspuuteri ei ainakaan minulla ole sama asia kuin pesu, tunnen kaiken lian ja rasvan enkä pysty olemaan rauhassa tämän tunteen kanssa. Puhtaus on minulle tärkeää.

Vierailija
8/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo mikään uskon asia ole. Tottakai jos vaahdotetaan voimakkailla sulfaateilla hiuksia niin hiuskuitu kärsii verrattuna maltillisempaan pesuväliin.

Voi olla vaahdottamatta voimakkailla sulfaateilla vaikka pesisi päivittäin.

Ap

Vierailija
9/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hiukset selkeästi paremmat, kun ei pese päivittäin. Mutta tietenkin tähänkin vaikuttaa hiusten laatu, elintavat ja käytetyt hiustuotteet. Ei se kaikilla mee samalla tavalla.

Vierailija
10/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen päivittäin ja kumpikin hiukseni on oikein hyvässä kunnossa.

Jorma 60 v.

Vierailija
11/11 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ehkä 2 krt viikossa shampoolla, muina päivinä hoitoaineella. Ei kuivata omia hiuksia niin paljon, sen olen itse ainakin huomannut. 

Olen kokeillut kuiva shampoota, mutta en ole kokenut siitä mitään apua. Itseasiassa päänahkani ei oikein tykkää siitä taas, että mieluummin pesen sitten joka päivä hoitoaineella tai shampoolla.