Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa tällaista naista?

Vierailija
22.03.2025 |

Löytyykö naista, joka suostuisi tällaiseen suhteeseen? Nuolisin joka päivä, kun hän haluaa, hänelle orgasmin. Hyväilisin kroppaa silloinkin, kun pillun nuoleminen ei häntä kiehdo - esim. kuukautisten aikaan. Hän antaisi minun panna pienellä kullillani, vaikka ei siitä orgasmia saisikaan. (Kullini on n. 9 cm erektiossa.) Tärkeintä olisi, että hän ei lähtisi etsimään isoa ja tekisi minusta äidit ja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen  sana aisankannattajaa

Vierailija
2/5 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tuollainen kelpaisi! Ei minua tarvitse muuuenkaan kyllä olla nuolemassa mutta jos se on kiihottavaa ja tärkeää miehelle niin mikä ettei ja voin itsekin joskus ottaa suihin. 9cm on pienemmästä päästä kyllä ja olisin huolissani tunnunko minä miehelle hyvältä, riippuu paksuudesta varmaan? Jos yhdyntä tuntuisi molemmille hyvältä ja muuten kemiat kohtaisi niin tuo olisi itselleni hyvä seksielämä. 

-nainen plusmiinus kolkyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein tuo 9cm kiinnosta loppuelämän tyydyttämiseen. Eli en noilla ehdoilla alkaisi, pakko olisi ainakin välillä saada kunnon panoja sen verran isolla kalulla että saisin itsekkin orgasmin, eli lupa hankkia rakastaja tarvittaisiin.

Vierailija
4/5 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein tuo 9cm kiinnosta loppuelämän tyydyttämiseen. Eli en noilla ehdoilla alkaisi, pakko olisi ainakin välillä saada kunnon panoja sen verran isolla kalulla että saisin itsekkin orgasmin, eli lupa hankkia rakastaja tarvittaisiin.

Tuohan olisi aivan käypä kompromissi. Ei kai se vielä ole aisurointia, jos nainen käy silloin tällöin omine nokkineen vähän hässimässä?

Eikös aisurointiin kuulu se, että mies toljottaa vieressä rillit huurussa kun joku muu panee hänen puolisoaan?

Vierailija
5/5 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suostua, jos saan välillä käydä naimassa isoa, esim kerran kuussa ovulaation aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi