Kummitätini antoi rippikuvani, yo-kuvani ja joitain muitakin minulle takaisin
En yhtään ymmärrä mitä niillä teen. Ja miksi ne antoi pois.
Jokin kuolinsiivous menossa ehkä?
Kommentit (12)
Juu kuolinsiivoojat jakavat kaiken pois mitä eivät henno roskiin laittaa. Se jää sinun tehtäväksesi. Toivottavasti ei tule toisiin ajatuksiin ja halua jonkin ajan päästä takaisin. Tällaista näkee etenkin käyttöesineiden kohdalla.
On tuo vähän kummallista kummitädiltä. Niitä kuviahan annetaan muistoksi koko loppuelämäksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jos kummitätikään ei tiedä, mitä niillä tehdä, on minusta parempi antaa takaisin. Silloin hän kuitenkin ajattelee kuvilla olevan arvoa. Itse heitin kummilapsen äidin toimittamat sadat kuvat menemään, koska en ymmärrä, mitä tekisin niillä kaikilla, joita minulle on toimitettu. Tiedätte: lapsi edestä, lapsi takaa, lapsi istuu, lapsi makaa, ja kaikki tämä moneen kertaan kaikissa ikävuosissa - vinksin vonksin näppäiltyjä kuvia kaikista mahdollisista tilanteista. Ovat varmasti lapsen omalle perheelle erityisiä, mutta onko minun pakko säilyttää niitä jossain laatikon tukkeena ihan vaan siksi, että niitä on minulle monta kertaa vuodessa monen sentin nippuina kysymättä työnnetty?
Minun äiyini on mennyt ihan liiallisuuksiin tuon "kuolinsiivouksen" takia. On poistanut hyllyistä ja seiniltä meidän lapsien kuvatkin. Vauva-albumit oli kuulemma paiskannut roskiin kun kukaan ei ollut niitä halunnut mukaansa. Hieman hätiköityä ja dramaattista toimintaa. Voin kokoajan pahoin tämän asian vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun äiyini on mennyt ihan liiallisuuksiin tuon "kuolinsiivouksen" takia. On poistanut hyllyistä ja seiniltä meidän lapsien kuvatkin. Vauva-albumit oli kuulemma paiskannut roskiin kun kukaan ei ollut niitä halunnut mukaansa. Hieman hätiköityä ja dramaattista toimintaa. Voin kokoajan pahoin tämän asian vuoksi.
Voin pahoin sun puolesta. En antaisi ikinä anteeksi.
Mun äiti oli kääntänyt mun kuvan nurinpäin,muitten kuvat esillä. Pahalta näytti,mutta ehkä alkava dementia. Joku sanonut,että muistisairaudessa rakkaimmat ihmiset unohdetaan ensin. Tämä vähän lohdutti,mutta en tiedä onko totta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät sitten, kun joudut siivoamaan hänen asuntoaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli kääntänyt mun kuvan nurinpäin,muitten kuvat esillä. Pahalta näytti,mutta ehkä alkava dementia. Joku sanonut,että muistisairaudessa rakkaimmat ihmiset unohdetaan ensin. Tämä vähän lohdutti,mutta en tiedä onko totta.
Olen pahoillani, ehkä hän on siivotessaan muuttanut kuvaa eikä huomaa tilannetta?
Eivät erota päivää tai yötä jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrät sitten, kun joudut siivoamaan hänen asuntoaan joskus.
Valitettavasti en ymmärtäisi. Kaksi kuolinpesää siivonnut ja tärkein mitä sieltä otettiin mukaan oli valokuvat. Oman lapsen vauvakuvien tuhoaminen on itsekästä ja ilkeää, ei voi laittaa tavaran vähentämisen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vauva-albumit roskiin ?!?! Järkyttävä ja törkeä teko mielestäni. Ei mitään puolusteltavaa.
Olen pahoillani puolestasi.
Kumma kummitustäti. Onko hänellä mt. tai alkoholiongelmia?