Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakulut verotuksessa oma auto

Vierailija
21.03.2025 |

Voinko laittaa nopeamman reitin vaikka se on yhteen suuntaan 4km pidempi kuin lyhin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit 

Vierailija
2/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa vaikka Ivalon kautta, mutta verottaja hyväksyy vain lyhimmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, verottaja ei ole ikinä sanonut yhtään mitään vaikka olen laittanut nopeimman reitin joka on mulla 10km pidempi, ei ne niitä kato. 

Vierailija
4/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, verottaja ei ole ikinä sanonut yhtään mitään vaikka olen laittanut nopeimman reitin joka on mulla 10km pidempi, ei ne niitä kato. 

Onhan se toki näinkin. Kerran jäin matkakorvauksista verottajan hampaisiin, ei kelvannut minkäänlaiset selitykset. Vasta sitten kun työnantajaliiton lakimies kirjoitti samat selitykset, alkoi kelpaamaan 🤣

Vierailija
5/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä saanut sukupuolitautia perspanoista homosaunoissa, ei ne heteroihin tartu.

Vierailija
6/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se kelpaa verottajalle, ei niitä kiinnosta muutaman kilsan heitto . T: Veroviraston työntekijä.

Vierailija
7/7 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katsovat. Tiedän kokemuksesta. Kylläkin verottaja ymmärsi, etten voi käyttää lyhintä reittiä, joka on ajokelvoton kinttupolku. Tämä oli aikaa ennen googlen karttapalveluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi