Onko kodittomuuden kokeneita paikalla?
Olen itse tällä hetkellä koditon ja tilanne tuntuu aivan kamalalta ja toivottomalta.
Mikä teillä johti kodittomuuteen ja miten selvisitte siitä? Mistä lähditte hakemaan apua ja mikä on tilanne nyt?
Haaveilen niiiiiiin kovasti vaan omasta kodista ja toivon, että saisin sellaisen pian. Tuntuu, että on mahdotonta päästä elämään ns.normaalia elämää, jos ei ole asuntoa. Uskon kyllä selviäväni tästäkin, kovasti on elämä minua aina riepotellut, silti en luovuta. Mutta juuri nyt tällä hetkellä olen niin allapäin ja hämmentynyt. Siksi olisin kaivannut kohtalotovereita kertomaan, kuinka ihmeessä olette tästä selvinneet?
Kommentit (13)
Köyhyys johtaa kodittomuuteen, ei mikään MUU!!!!!
Olen alkoholisti ja join kaiken, perheen, työn ja kodin. On ollut rankka tie palata normaaliin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholisti ja join kaiken, perheen, työn ja kodin. On ollut rankka tie palata normaaliin elämään.Olet oikea luuseri, kaikki addiktit ovat luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholisti ja join kaiken, perheen, työn ja kodin. On ollut rankka tie palata normaaliin elämään.
Mutta palasit kuitenkin normaaliin elämään? Rankkaa on varmasti ollut, kuinka sen sitten onnistuit tekemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkoholisti ja join kaiken, perheen, työn ja kodin. On ollut rankka tie palata normaaliin elämään.Olet oikea luuseri, kaikki addiktit ovat luusereita.
Näin on mulle hoettu. Ja ehkä olenkin. Mutta en mä täällä tuntemattomia nimittele.
Jos olet suht hyvännäköinen ja on hyvät perät, niin tule tänne varakkaan setämiehen suojiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palasit kuitenkin normaaliin elämään? Rankkaa on varmasti ollut, kuinka sen sitten onnistuit tekemään?
Ensin piti raitistua ja sitten pikkuhiljaa paluuta ihmisten ja elämän pariin. Opiskelin uuden ammatin ja tein töitä ja maksoin velkoja pois. Lapsetkin palasivat elämääni takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin piti raitistua ja sitten pikkuhiljaa paluuta ihmisten ja elämän pariin. Opiskelin uuden ammatin ja tein töitä ja maksoin velkoja pois. Lapsetkin palasivat elämääni takaisin.
Että semmonen kallu siellä. Ootko niitä jotka haukkuu täällä sofia b ja helena k kodittomiksi lokeiksi? Sopisi hyvin kuvaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmonen kallu siellä. Ootko niitä jotka haukkuu täällä sofia b ja helena k kodittomiksi lokeiksi? Sopisi hyvin kuvaan :D
Miksi sopisi kuvaan? Aiemmin tuolla jo mainitsin etten nimittele täällä tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kuulla, kävit pohjamudissa mutta pääsit takas pinnalle. Alkoholismi on kyllä vittumainen sairaus, itse raitistuin vuosia sitten, mutta sitäpä seurasikin peliongelma ja pelasin itseltäni asunnon. Tällä hetkellä en siis juo enkä pelaa, molemmat paholaiset koettu enkä halua enää ikinä kumpaakaan ongelmaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kuulla, kävit pohjamudissa mutta pääsit takas pinnalle. Alkoholismi on kyllä vittumainen sairaus, itse raitistuin vuosia sitten, mutta sitäpä seurasikin peliongelma ja pelasin itseltäni asunnon. Tällä hetkellä en siis juo enkä pelaa, molemmat paholaiset koettu enkä halua enää ikinä kumpaakaan ongelmaa elämääni.
Jos hoidat itseäsi addiktion suhteen, voit kohtuu turvallisesti elää mukavaa elämää, kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet palannut! Hieno homma!👍
KÖYHYYS on pahin sairaus