En ole mieheni tyyppiä ulkonäöltä
Aihe liittyy niin paljon seksiin että en kehtaa laittaa aihe vapaa puolelle ettei mene poistoon. Tällä puolella mietityttää miten rumaa viestiä tulee mutta menkööt.
Olen muodokas, normaalipainon ylärajoilla oleva nainen ja naamastani hyvin nätti. Muidenkin kuin oman miehen ja kavereiden mielestä. Mieheni on aivan rakastunut minuun, halusi sitoutua nopeasti, on hyvä mies, selvästi fyysisesti haluaa minua ja kehuu paljon.
Mutta. Minulla on raskaat riippuvat rinnat ja olen hyvin seksuaalisesti halukas, jopa himokas ja olen tosiaan runsaammanpuoleinen. Nämä ovat ominaisuuksia joita ei miehen exissä näy tai kuulu ja hänen aiemmista puheista on saanut helposti käsityksen että hän ei oikein pidä tällaisesta tai se on Turn Off. Hän väistää aihetta jonkun verran jos siitä koittaa puhua. Sanoo kyllä selvästi että jos lihoisin paljon hän ei enää haluaisi minua.
Olen ollut aiemmassa suhteessani todella haluttu ja kehuttu ja olin silloin läskimpi, huomattavastikin! Ja exäni rakasti isoja rintojani ja sitä miten halukas olen. Tuntuisi vähän tyhmältä pistää tuoreehko ja muuten paras ikinä suhde poikki tämän takia eikä se nyt ihan tämän päivän asia olisikaan. Mutta koko ajan se kaihertaa siellä taustalla ja en voi heittäytyä seksiin. Mies ei myöskään halua nuolla mutta ei ole halunnut kuulemma ketään ikinä.
Äh. En tiedä. Rakastan miestäni, mutta tuntuu todella pahalta että tunnen itseni jotenkin huonoksi hänen kanssaan. Hänen naismaussaan ei tietenkään ole mitään vikaa mutta minä en voi muuttua alipainoiseksi ja pienitissiseksi tai siis voisin laihdutuksella ja rintojen pienennyksellä. Voin kyllä esittää sängyssä rauhallisempaa ja se sentään toimi ettei miehen fiilis mene. Mutta en vain tajua miksi hän on kanssani jos en ole hänen tyyppiään??? Hän myöntää siis etten ole hänen tyyppiään mutta perustelee ja näyttää teoillaankin etten ole myöskään mitenkään epämiellyttävä tai seksi ei sujuisi.
Olisin mielummin jonkun kanssa joka oikeasti tykkää juuri minun laisesta ja himoitsee! Mutta ei kai koko elämää voi enää kolmekymppisenä sen varaan rakentaa.
Blah. Tästä tuli vain pitkä avautuminen, ehkä vingun tästä lisää tyttöjen kesken koska tiedän että parhaat ystäväni on minua järkevämpiä ja vähemmän seksuaalisia ja käskevät rauhottua. Ja muistuttavat ehkä kammoexistä 😅
Miehestä näkee tästä puhuessa että hän on täysin kyllästynyt mutta koittaa olla empatisoiva ja ymmärtävä. Itse en vain pääse yli ajatuksesta etten ole edes lähellekään haluttavin hänelle. Ja pidin enemmän kokemuksesta kun olin miehen kanssa jolle olin haluttavin!
Kommentit (11)
Minulle kyllä kelpaat!! Nuolen pilluasi ja pyllyäsi niin että valut koko ajan. Voin myös imeä isoja rintojasi 😘
Kiva, tulit sitten tänne avautumaan!
T. Miehesi😠
Mulla on vähän samanlainen tilanne, vaikka meillä taitaa olla vartalotyypit toisinpäin. Itse olen siro ja hoikka kun mies on koko yhdessäoloajan vihjaillut kuinka tykkää vähän isommista naisista ja ihailee leveitä lantioita, ja on kehunut isompikokoisempia exiään. Kyllä miehelle on seksi kelvannut, mutta enemmän hän on siitä ääneen valittanut kuin minä. Itse olen ollut hienotunteisempi juuri siksi että tiedän tuollaisten kommenttien vaikuttavan haluihin. Voisin minäkin valittaa paristakin asiasta, eikä mieheni ole mikään adonis, mutta ei tulisi mieleenkään kehua jotain mielestäni seksikkäämpää hänelle. Olen alkanut kaivata sitä, että olen halun kohde sellaisena kuin olen, mitä on ollut entisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, tulit sitten tänne avautumaan!
T. Miehesi😠
Mieheni ei käytä emojeita edes ironisesti ja hän on sen verran kiireinen nyt tuossa yhdessä työjutussa näköetäisyydellä ettei olisi ehtinyt näpytellä tänne 🙈
-AP
Tuo nuolemisviesti suoruudestaan ja yksinkertaisuudestaan huolimatta olisi sellainen asenne mitä todella kaipaisin ja mitä exältä ikävöin! En tätä miehelle sano koska kuten toisen kirjoittajan viestissä mainitaan, yritän olla myöskin hienotunteinen. Ja eihän mieheni alkaisi vaikkapa nuolemisesta tai minun runsaammista muodoista tykkäämään sillä että minä ääneen valittelen asiaa. 😕
Mutta juuri sitä kaipaan että tulisi hyväksytyksi omana itsenään! Todellakin itse haluan miestäni, kosketan häntä, sanon kaikki mieleen tulevat kehut ja haluan että hän tietää voivansa olla oma itsensä ja on komea ja haluttu. Hän ei omasta mielestään ole mikään komein mutta minullepa on ja olen ihan hulluna häneen. Hän on myös ylipainoinen mistä itse tykkään! Mutta siksikin tuntuu aika pahalta kuulla että hoikat kiihoittaa enempi ja että isoihin rintoihin on tottumista. Koska, no, auts. Tai että jos lihon entisiin mittoihini hän ei enää haluaisi minua. En ole lihoamassa mutta en tiedä miksi minun pitää se kuulla. Vaikeaa nauttia seksistä kun miettii sitä että niin, en ole tarpeeksi hyvä tälle toiselle.
Itsehän siis pidän kehostani paljonkin enkä kyllä ole laihtumassakaan, lihasta sen sijaan kasvatan. Varmaan se pitäisi tuolta mieheltä taas kysyä että miksi tämä asia on näin eli miksi olla kanssani jos se on ulkonäön osalta tyytymistä 🤔
-AP
Ap, onko tää oikeesti totta vai keksitkö jutun? Jos mies on sanonut kaikki nuo asiat oikeasti, hän tulee tekemään sinulle todella huonoa. Tunnet itsesi vääränlaiseksi jo nyt. Sen ymmärtää, jos joskus pääsee joitakin sammakoita, mutta että kaikki tuo mitä kirjoitat. Ei vaikuta siltä, että hänellä olisi kovinkaan paljoa empatiakykyä. Aivan hirveää!
Ja se, että joudut pienentämään omaa seksuaalisuuttasi, ettet olisi ns liikaa hänelle. Aivan hirvittävän surullista. Sitten noi hänen sanomat asiat. Sulla taitaa olla rakastuneen lasit silmillä, olen pahoillani 😥 Ei tuossa vaiheessa pidä tuntea mitään muuta kuin olevansa juuri täydellinen toiselle omana itsenään. Hän on saanut sut tuntemaan itsesi vääränlaiseksi. Kaikista tärkein perusasia ja isosti pielessä.
Voimia ja halaus. Tulipa paha mieli sun puolesta. Ja yhä toivon että olisi vaan provo.
N48
On ikävä kyllä totta. 😕 Ja mielestäni hän on empaattinen tai ainakin osaa riidellä rakentavasti ja kohtelee ystäviään ja perhettään ja minua kauniisti! Ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö tai joskus töksäyttelee muissakin yhteyksissä.
On esimerkiksi sanonut suhteemme aikana että hän on pitänyt itseään aika tasa-arvoisena mutta 'huomaa nyt että onkin opittavaa ja omissa asenteissa korjaamista'. Ja sitten oikeasti lukenut asioista tai kysynyt lisää. Eli siis mielestäni hän on oikeasti tosi hyvä keskustelija. Ja hän puhuu minulle kyllä yleensä kauniisti. Mutta tässä rintojen koko asiassa ja seksi asiassa hän on välillä tahditon. Toisaalta tykkään että hän ei valehtele asiasta mutta asian esille tuomista missään yhteydessä tulee olo että miksi??
En kuitenkaan aio esimerkiksi laihtua ja mies sanoikin eilen että olen hyvä näin ja ettei minun pidä muuttaa kehoani hänen takiaan.
Minulla on melko hyvä itsetunto että tuskin tässä ihan lytistyn. Mutta mietin tietysti voiko tällainen 'yhteensopimattomuus' toimia pidemmän päälle. Että olenko juuri yliherkkä. Vai ruusunpunaiset lasit silmillä. Vai siltä väliltä 😕
-AP
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko tää oikeesti totta vai keksitkö jutun? Jos mies on sanonut kaikki nuo asiat oikeasti, hän tulee tekemään sinulle todella huonoa. Tunnet itsesi vääränlaiseksi jo nyt. Sen ymmärtää, jos joskus pääsee joitakin sammakoita, mutta että kaikki tuo mitä kirjoitat. Ei vaikuta siltä, että hänellä olisi kovinkaan paljoa empatiakykyä. Aivan hirveää!
Ja se, että joudut pienentämään omaa seksuaalisuuttasi, ettet olisi ns liikaa hänelle. Aivan hirvittävän surullista. Sitten noi hänen sanomat asiat. Sulla taitaa olla rakastuneen lasit silmillä, olen pahoillani 😥 Ei tuossa vaiheessa pidä tuntea mitään muuta kuin olevansa juuri täydellinen toiselle omana itsenään. Hän on saanut sut tuntemaan itsesi vääränlaiseksi. Kaikista tärkein perusasia ja isosti pielessä.
Voimia ja halaus. Tulipa paha mieli sun puolesta. Ja yhä toivon että olisi vaan provo.
N48
Olipa hyvä vastaus..minulla vaimo on raskauksien myötä välillä lihonut ja taas laihtunut vuoronperään..ja ei ole vaikuttanut yhtään minun haluihin vaikka välillä muodot muuttunut
Tosi ikävä kuulla ja ymmärrän kyllä täysin sun tuskan.
Itsellä mies hyvin sporttinen ja itsekin kun suhteeseen 4v sitten lähdettiin, nyt mulla kuitenki varmaan lähestyvät esivaihdevuodet tms tehnyt sen että paino noussut sen 8kg ehkä tässä suhteen aikana ja jo alussa olin sellanen sporttisen kurvikas, en laiha missään nimessä. Yhdessä vaiheessa mulle selvis et kaikki miehen exät onkin ollut sellaisia tosi hoikkia aktiivi-urheilijoita (ja minua myös 10 jopa 15v nuorempia..) ja vaikka mies ei tätä millään lailla tuo ilmi ja vaikuttaa haluavan mua entiseen malliin niin kyllähän se väkisin epävarmuutta tuo. Hän on selkeästi tahdikkaampi kuin sun mies mutta kerran ainakin kommentoinut nuoremmista naisista että vaikka ovat muuten sopimattomia kumppaniksi (koska elämänkokemus yms.) niin onhan niillä monesti nätit vartalot.. ei sanonut tätä mitenkään muhun vertaillen ja uskon että ei ollut millään lailla mulle suunnattu, on erikseen sanonut että ei pidä ns laihoista naisista kun niistä tulee narkkari-fiilis.. eli tilanne ei ole ihan noin selkeä kun sulla. Ja uskon että mun mies ei jättäis todella vaikka lihoisin vielä 10kg tähän päälle. Aiheuttaa vaan itselle melkoista epävarmuutta kun hoikistumisyritykset ei oikein onnistu.
Tuo asia on sellanen että näen siitä tulevan isompi ongelma kun suhde arkipäiväistyy ja on tosi huono veto sun mieheltä ollut sanoa nämä ääneen vaikka näin ajattelisi. Etenkin meillä naisilla on monesti sellainen ominaisuus että todella vaikea päästä yli näistä sanotuista jutuista ja ne nää sinne ihon alle. Sulla vielä tuollainen todellinen tilanne eikä kuviteltu ollenkaan (itsellä enemmän omia tulkintoja ja yksi kommentti) mikä tekee kyllä tosi vaikeaksi tuon tilanteen.
Minä en haluaisi olla tuollaisessa suhteessa. Sen lisäksi että puoliso sanoo että kelpaan hänelle niin hänen pitäisi saada myös tuntemaan minut niin. Sinä et selkeästi tuossa suhteessa tunne niin, sinuna harkitsisin vakavasti suhteen jatkoa.
Voi voi..meitä on myöskin sellaisia miehiä kenelle sinun kaltainen on unelmien nainen..ja vielä kun olet halukas niin mitä muuta mies voisi toivoa