siis keitä noi ihmiset ovat jotka istuvat nyt jossain ravintolassa alkoholiannos kädessä?
Kommentit (10)
No lähinnä juoppoja ovat, vaikka toisin väittävät. Ei ihme, ettei rahat riitä, kun pitää jossain juottolassa istua.
Niin sullahan onkin paljon elämää kun mietit tällaista av:lla. :D Mua ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa onko joku nyt juomassa alkoholia vai ei.
Minäkin saattaisin mennä jos olisi parempi liksa ja voisin tavata jonkun siellä.
Mutta ihan hyvä kyllä näinkin. On semmoinen sanonta kuin mennä lasilliselle. Ei tuossa mitään pahaakaan ole.
Joo, enemmän mä säälin niitä ressukoita jotka käyttää aikansa muiden juomisen miettimiseen.
Alkoholiharrastajia. Se ei avaudu ulkopuolisille. Heillä on hauskaa keskenään ja heidän sosiaaliset suhteensa kukoistavat paremmin kuin kotona yksin alkoholiannos kädessään.
Esim. minä ja mieheni istuttiin, meitä oli 10 hengen seurue, syötiin naurettiin paljon ja vaihdettiin kuulumisia. Yhdeksältä kotiin ja hyvä mieli ystävien tapaamisesta. Ah tätä elämää!
Ei ole nuoria jotka istuvat jossain nuuska huulessa tai huumesätkät hampaiden välissä.
Mäkin ihmettelen tätä.
Mikä idea on mennä johonkin istumaan ja lipittämään kallista alkoholia. Mikä siinä on kivaa?