Olisi helpompaa olla kiva ja ystävällinen kaikille mutta me kaikki valitaankin olla kovia ja moukkamaisia
Tälläkin palstalla kaikki valitsevat olla töykeitä, koppavia, opettavaisia, kinastelevia.
Kukaan ei koskaan halua olla leppoisa, antoisa, mukava, kiva, ymmärtäväinen, auttava.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Älä ole kova ja moukkamainen, vaan kohtele muita ystävällisesti.
Mielelläni neuvoin.
Miten olla ystävällinen maailmassa missä ainoa tapa selviytyä on olla epäystävällinen?
Kerro se gang stalkkereille, jotka kilkuttaa pattereita aamuyöllä klo 3.
Vierailija kirjoitti:
Kerro se gang stalkkereille, jotka kilkuttaa pattereita aamuyöllä klo 3.
Kerroin.
Totanoinnii. Ensimmäiset 25 vuotta elämästäni olin kiva ja ystävällinen kaikille. Mitä sain? Monta monituista kokemusta siitä, että mua käytettiin hyväksi. Kun lopetin kivailut, elämänlaatu parani heti.
Vierailija kirjoitti:
Totanoinnii. Ensimmäiset 25 vuotta elämästäni olin kiva ja ystävällinen kaikille. Mitä sain? Monta monituista kokemusta siitä, että mua käytettiin hyväksi. Kun lopetin kivailut, elämänlaatu parani heti.
Minä olin kiva liian monta vuotta kaikille vääristä syistä ja itsevalehtelu että tein sitä hyvin itseperustelluin syin ei auttanut omassa tilanteessani. Kuin sinullakin, vasta lopettaminen auttoi.
Olen oikeassa elämässä kaikkia noit aja kuulemma hyväuskoinen ja olen kärsinyt siitä monesti. Ei olisi ikinä pitänyt muuttaa pois synnyin kunnasta maaseudulta. Keneenkään ei voi luottaa n28
Älä ole kova ja moukkamainen, vaan kohtele muita ystävällisesti.
Mielelläni neuvoin.