Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei pysty sekuntiakaan kuuntelemaan? Absurdi tilanne töissä

Vierailija
12.03.2025 |

Taas on edessä se päivä kun töissä vierailee viikkovakkari. Minä olen hänen seurassaan aina koko päivän ja hän on puhelevaa sorttia. Kertoilee yleensä hassuista sattumuksistaan tai mielenkiinnonkohteistaan joista minä en tiedä mitään (kokonaisia juonikuvioita eri realitysarjoista jne). On jotenkin todella vaivaannuttavaa kun en tiedä haluaako hän minun puhuvan mitään, sillä aina jos aloitan lyhyenkin jutun, en pääse edes ekan lauseen puoliväliin kun hän alkaa hölisemään (ilmeisesti itsekseen). Välillä (kummallisen usein) se on "Aijaaa aiii kutii korva" ja alkaa suurieleisesti raapimaan korvaansa silleen koko keholla viestittäen ettei nyt voi keskittyä muuhun. Olen kokeillut tähän korvahommaan sitä että lopetan juttuni, jolloin hän aloittaa heti oman uuden juttunsa, ja välillä olen kokeillut sitä että jatkan vain keskeyttämättä mutta hän hinkuttaa silmät kiinni korvaansa kunnes lopetan. Sitten alkaa uusi juttu.

Kerran aloin puhua hänelle sermin takaa, minkä hän keskeytti saamalla kamalan rykimiskohtauksen. Siis ei yskinyt vaan alkoi ryystää räkää poskionteloistaan huudon volyymilla, silleen että ei varmana kuule puhetta.

Joskus vain alkaa ronskisti uuden jutun ja keskeyttää siten.

Olen jotenkin henkisesti aina aivan kuitti näiden työpäivien jälkeen, kun olen keskittänyt 100% huomiostani ihmiseen ilman mitään vuorovaikutusta. Kuin päälle olisi kipattu kuormaa. Kaiken lisäksi tyypillä on agenda saada minut mussuttamaan koko ajan jotain sokeria. Olen sanonut hänelle että ruokavalio ei sitä nyt salli, niin hän tunkee syliin muffinsseja, laskiaispullia, keksejä, karkkia jne. Kerran kun hän huomasi etten ollut ottanut tarjoiltavaa hän työnsi takintaskuun "yllätykseksi" suklaata. En kieltäydy mitenkään kainosti, ihan asiallisesti kertonut että nyt pudotan painoa lääkärin kehotuksesta (mikä on haastavaa lääkkeiden vuoksi ja vaatii KOVAA työtä) enkä SYÖ MAKEAA.

Äh, voiko tuollainen olla ihan normaali?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... ADHD?

Vierailija
2/7 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitaisin välttämään, jos vie energiasi. Joskus tullut opiskeluaikoina samankaltainen tapaus vastaa. Myöhemmin kun tapasin työelämässä, niin kumma kyllä oli kypsynyt ihmisenä, niin että jopa kuunteli mitä minulla oli sanottavana. Saattaa liittyä hermostuneisuuteen, kotona opittuun tapaan tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeä. Laita vastamelukuulokkeet päähäsi ja heitä karkit suoraan roskikseen.

Vierailija
4/7 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä olen kerran törmännyt vastaavaan. Pari päivää jaksoin keskustella, sitten sanoin että jospa keskityttäis työntekoon. Oli jonkun aikaa hiljaa. Ei enää seuraavana päivänä muistanut. Oli pakko käskeä pitää suunsa kiinni.

Makeaa se ei sentään tuputtanut

Vierailija
5/7 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ylipirtsakka (just oikea sana) tytteli töissä. Kaksi viikkoa se kesti. Seurusteli sinä aikana kahden työntekijän kanssa joista toista alkoi stalkkaamaan. Oli riidoissa esimiehensä ja johtajan kanssa jo kolmantena päivänä. Laitettiin varastolle töihin. Organisoi tavarat sillee hassun hauskasti lauleskellen. Lähtö tuli.

Vierailija
6/7 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku

Vierailija
7/7 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi