Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua lahjan ostoon

Vierailija
09.03.2025 |

Mies täyttää kesällä 50 ja on arponut pitkään kahden kellon välillä. Ajattelin yllättää ja ostaa kellon lahjaksi perheen kesken. Mutta pitäisi päättää kumman valitsisi. Toisen merkki on Breguet ja toisen Piaget. Kauniita kelloja molemmat ja pukukelloa itselleen etsii. Molemmat kellot ovat automaatteja.

Onko käytännön kokemusta näistä merkeistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta kyseisistä merkeistä?

Vierailija
2/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Rolex.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Rolex.

Rolexin Cellinistä saisi pukukellon mutta jos miehensä on jo päättänyt että joko Breguet tai Piaget niin ei ole järkeä muuta hankkia. 

Vierailija
4/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin avokaupalla tms., jotta voi vaihtaa jos haluaakin mieluummin sen toisen. Tai sitten kysyisin suoraan kumman tahtoo, tosin silloin se ei ole enää yllätys. Lahjakortti olisi myös hyvä vaihtoehto, itse merkattu siihen että tarkoitettu kellon ostoon.

Vierailija
5/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selkeästi mies tahtoo molemmat. Ostaa lahjaksi toisen ja mies saa ostaa sen toisen itse jos haluaa senkin. Lahjakortit on vähän plääh.

Vierailija
6/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, älä meiltä. Miksi lahjan pitää olla yllätys? Minä kysyn aina kun lahjoja ostan mitä haluaa lahjan saaja lahjaksi 

Vierailija
7/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa joo. 

Vierailija
8/8 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat todella laadukkaita merkkejä. Sano miehellesi että kirjoittaa molempien kellojen hyvät puolet paperille ja tee päätös sen perusteella millaisen mielikuvan asiasta saat. Itse olisin erittäin iloinen jos vaimoni toimisi noin.