vauvan hankintaa...?
Onko muilla vastaavaa tilannetta tai ongelmaa kuin meillä? Elikkä minä olen 21 ja mies 30vee yhdessä ollaan oltu 2.5 vuotta. mies haluaisi kovasti jo vauvaa ja kyllä minäkin haluaisin...mutta jotenkin mua pelottaa tai jotain. Ajattelen että mitä jos meidän parisuhde ei kestäkkään sitä? Jos kaikki muuttuu riitelyksi ja hankalaksi. Haluaisin lapsellemme rakastavan turvallisen kodin. Perheen joka harrastaisi ja tekisi asioita yhdessä. Ehkä siksi pelkään että omat vanhempani ovat eronneet ja meillä ei asioita hirveästi tehty perheenä.Äidin kanssa kyllä.
kertokaa kokemuksianne!
Kommentit (2)
ei kannata alottaa yritystä jos ei tunne olevansa valmis.. sen verran haluan sanoa että vauvoja EI hankita vaan niitä saadaan JOS saadaan!!
Ymmärrän sua tosi hyvin! Meidän tilanne ei nyt ole lähelläkään sama, mutta tiedän mitä tarkoitat. Kyllä muakin välillä juuri nuo asiat mietityttää...mitä jos/kun kaikki muuttuu...entä jos ei pärjätä yms.
Meidän tilanne siis se, että mä 20v. ja mies 23. Haluaisin itse todella kovasti vauvan ja petyinkin aikas pahasti, kun ei nyt tärpännyt. Eka yrityskiertohan meillä vasta oli...tai siis ei oikeastaan edes yritys mutta kumminkin.
Meillä on tilanne periaatteessa päinvastoin kuin teillä, eli mies on se joka jarruttelee:(
Itse olisin ihan valmis...opiskelut kyllä kesken, mutta silti. Opiskellahan aina ehtii(näin siis itse ajattelen):)
Toki välillä mietityttää että onkohan sittenkään valmis. Vauvakuumetta olen " potenut" varmaan 1,5 vuotta:) Tai tiedän kyllä olevani valmis, mutta kuitenkin mietityttää..varmaan ihan normaalia:)
Eihän sitä vauvaa tietenkään kannata hankkia, jos ei varma omista tunteistaan ole, mutta jos tietää olevansa valmis niin eihän siinä muuta miettimistä ole( paitsi tietty käytännön asiat, rahat yms) :D
Meillä nyt ei yritys jatku ainakaan vielä...tänään alotin taas pillereiden ottamisen:(
Pitää odotella että toi mies tosta lämpenis niin vois taas jatkaa yrittämistä:)
Jaksamisia sulle...kyllä ne asiat selkenee:)
T.hieman humalainen (heh:D) Aleida
p.s.sori mahd. kirjotusvirheet:)
Nyt leffaa kattomaan