Millaisia kikkoja käytätte, kun ette jaksaisi siivota?
Mikä helpottaisi tuota ärsyttävää urakkaa? Meidän perheessä nyt ei ole vaihtoehtona ettei sotketa, ei se vaan vielä onnistu.
Minä teen sellaista että pakotan itseni siivoamaan vaikka sen ajan kun kahvi tippuu. Kahvinkeitin päälle ja tehokasta keittiön siivousta niin kauan että kahvi on valmista. Kertokaa omia juttujanne?
Kommentit (16)
Otan imurin kaapista keskelle olohuonetta ja imuroin imurin ympäriltä joka suuntaan ~2m suurimmat pölyt ja roskat pois. Sitten jätän imurin odottamaan. Pari päivää kun se on siinä lojunut niin se alkaa ärsyttää ja siivoan sitten kunnolla. Toimii joka kerta.
Minulla on vanha painava imuri. En aina viitsi ottaa sitä kaapista ja silloin kuivamoppaan lattiat.
Vierailija kirjoitti:
Minä pakotan itseni siivoamaan sen ajan että kaikki on siivottu.
Jos jaksaa sotkea, täytyy jaksaa siivotakin.
Sano tuo 2-vuotiaille kaksosille :D
Vierailija kirjoitti:
Kunnon yksinäisen naisen puhetta!👍
Vedän pöydältä tavarat muovikassiin ja kassin kaappiin.
Valitan että välilevyn pullistuma oireilee..aiemmin olen pelannut ja väittänyt lääkärin sanoneen että siivoaminen ehdottomasti kielletty jos oireilee..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tuo 2-vuotiaille kaksosille :D
jos olet jaksanut porsia, niin jaksat siivota niiden jäljet
Pohdin jotain ärsyttävää asiaa ja käytän adrenaliinin siivoukseen.
Teen GT-radan. Jo jaksaa siivota, kun aina tietyn etapin päässä odottaa juoma.
en mitään, en siivoa, mitä sitä kikkailemaan
Keksin kiireellistä ja tärkeää ulkopuuhastelua, kuten auton pesemistä tai rännien putsausta ja odotan että hameväki siivoaa sisällä sillä aikaa.
Höh, annan paskan olla. Ei se karkaa.
Lähden lenkille ja huudan lähtiessä, että jos ei ole siistiä kun tulen, niin palaa koko paska.
Minäkin teen tuota, että aloitan pienestä ja siivoan vähän kerrallaan. Esim. teeveden kiehumisen ajan siistin keittiötä, ruuanlaiton jäljet siivotaan pastan kiehuessa jne.
Vessakäynnin yhteydessä teen pikasiivouksen vessaan. Tarvikkeet on vessankaapissa, ettei tarvitse lähteä niitä hakemaan jostain siivouskaapista.
Tai sitten otan kuulokkeisiin jonkun äänikirjan ja vaikka vartin ajan siivoan eteistä. Joskus siivous eskaloituu, kun äänikirja vie mennessään.
Joskus teen niin, että kun puoliso lähtee koiran kanssa ulos, niin määrään itseni siivoamaan sen aikaa. 1-1,5h ehtii jo isomman siivouksen eikä kukaan ole tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin teen tuota, että aloitan pienestä ja siivoan vähän kerrallaan. Esim. teeveden kiehumisen ajan siistin keittiötä, ruuanlaiton jäljet siivotaan pastan kiehuessa jne.
Vessakäynnin yhteydessä teen pikasiivouksen vessaan. Tarvikkeet on vessankaapissa, ettei tarvitse lähteä niitä hakemaan jostain siivouskaapista.
Tai sitten otan kuulokkeisiin jonkun äänikirjan ja vaikka vartin ajan siivoan eteistä. Joskus siivous eskaloituu, kun äänikirja vie mennessään.
Joskus teen niin, että kun puoliso lähtee koiran kanssa ulos, niin määrään itseni siivoamaan sen aikaa. 1-1,5h ehtii jo isomman siivouksen eikä kukaan ole tiellä.
Minäkin siivoan silleen, että vedän vessan sen jälkeen kun olen käynyt siellä ja otan kuulokkeet pois päästä kun olen lopettanut kuuntelun.