Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskariope oli sanonut pojallamme etta talla on vaara kynaote, mutta ei ollut neuvonut oikeaa. Eiko olisi rakentavampaa sanoa, etta pidahan kynaa nain tmv? Eiko tuollainen vain la-

Vierailija
09.03.2007 |

tista ítsetuntoa. En ole itse huomannut kynäotteessa vikaa ja käsiala on todella nättiä. Mitä tekisitte? Muutoinkin tuntuu kuin ope olisi ottanut pojan silmötikuksi ja huomauttaa joka risauksesta:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope sitä yritti silloin joskus korjata mutta ei onnistunut. Omaa elämääni ei kyllä ole kauheasti haitannut muuten, mutta yo-kirjoituksissa huomasin, että kynä hankasi ikävästi nimetöntä ja siihen muodostui rakko. En tiedä millaisia muiden " väärät" otteet ovat olleet, mutta ainakin tuo tapa on vähän huono tuollaisessa tilanteessa, jossa tosiaan pitää kirjoittaa käsin pitkät pätkät. Muulloin tuo ei ole ikinä vaivannut, ja nykyaikana nyt käsin kirjoittaminen jää muutenkin vähemmälle. Piirtämistäkään ei ole häirinnyt, vaikka teen sitä ammatikseni.

Vierailija
2/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynästä väärin kiinni, mutta ei silti koskaan opetettu sitä oikeaa tapaa. Koko ala-asteen ajan mulla oli käsialan kanssa vaikeuksia, se oli todella epäselvää tai vaihtoehtoisesti siistiä jos kirjoitin hyvin hitaasti. Kynäote on muuten sama vieläkin vaikka ikää on 30 v., pidän kynää peukalon ja keskisormen välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärässä kädessä. Molemmat kismittivät aikanaan opettajaa.

Opin kirjoittamaan 4-vuotiaana ja yliopistosta olen valmistunut, joten eipä ole menoa haitannut.

Vierailija
4/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä opettamaan oikea ote tai hanki itse eurolla kolmiomainen kynätuki, joka pakottaa oikeaan kynäotteeseen

Vierailija
5/5 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ostettu kantikkaita (kolmio) kyniä. Osta niitä,johan löytyy oikea ote!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme