Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerintä, mitä tekoäly on vastannut sinulle?

Vierailija
01.03.2025 |

Kysyin, "miksi Temua paheksutaan" js tekoäly sepusti pitkän paasauksen, jossa toisteltiin koko ajan "Temu eli transsukupuoliset henkilöt".  

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin tulevaisuustutkimuksen hiljaisia signaaleita ja väitti ns megatrendien olevan sellaisia. 

Vierailija
2/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säädin hakukoneen asetukset sellaisiksi että en näe tekoäly-ehdotuksia. Toki osumissa on suuri osa tekoälyhourumista mutta itse hakukone ei enää esitä "yhteenvetoa".

Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, miksi Kiinassa sallitaan eläinrääkkäys ja tekoäly selitteli ongelmaa vähätellen ja kiinalaisia puolustelevasti valkopesten, että ei siellä mitään ongelmaa ole ja yhä useammat muka ovat nykyään kiinnittäneet huomiota eläinten oikeuksiin.

Vierailija
4/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en saa käyttää erästä sanaa koska se on loukkaava jonkun mielestä. Enköhän minä puhelimen omistajana ja sitä käyttävänä päätä ihan itse mitä sanoja kirjoitan googleen tai tekoälyyn 🙄

Vierailija
5/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, minkälainen ohjelma oli "Kansan palvelija" (siis se, jossa Zelenskyi näytteli) ja tekoäly väitti sen olevan suosittu suomalainen draamasarja, joka kuvaa oikeuden tuomarin elämää.

Vierailija
6/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mikä vero poistui 1983 Suomesta:

Heipä hei! Suomessa poistui miehitysvero vuonna 1983. Tämä vero koski tiettyjä kiinteistöjä ja asuntoja, joita ei käytetty täysipainoisesti, esimerkiksi kesämökkejä, joita ei käytetty ympärivuotisesti. Miehitysverolla pyrittiin aikoinaan edistämään asumisen tehokkaampaa käyttöä.

Vierailija
7/7 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Voitko kertoa kysymyksesi yksinkertaisemmin?