Ota sinäkin pörssisähkö
Laskuni ovat käyneet niin pieniksi että olen voinut unohtaa koko asian. Yhtään en edes seuraile. En lämmitä sähköllä eikä minulla ole patteriautoa.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa.
Oikeastaan keskellä yötä herääminen on kivaa, kun on niin rauhallista. Laitan pesukoneen päälle klo 3 aamuyöstä ja teen ruokaa samaan aikaan. Kesti aikansa että opin nukkumaan päivät ja valvomaan yöt, mutta sillä on saatu ainakin 10 euron säästö joka kuukausi! Ajatelkaa miten paljon se on vuodessa.
Se on tosi vähän vuodessa yöheräämisistä. Mut jatka toki säästämistä. Töissä et varmasti käy tuolla rytmillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa.
Oikeastaan keskellä yötä herääminen on kivaa, kun on niin rauhallista. Laitan pesukoneen päälle klo 3 aamuyöstä ja teen ruokaa samaan aikaan. Kesti aikansa että opin nukkumaan päivät ja valvomaan yöt, mutta sillä on saatu ainakin 10 euron säästö joka kuukausi! Ajatelkaa miten paljon se on vuodessa.
Höpö höpö!
En seuraile pösää kuin 10 sek päivässä enkä valvo öitä ja silti on nyt helmikuussakin tullut määrikseen verrattuna 60e säästöä.
Minkä hintaseen määrikseen vertaat?? Hintoja on monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintaseen määrikseen vertaat?? Hintoja on monenlaisia.
Omakotitaloon ei ole vuosiin saanut alle 8cnt. Siihen vertaan
En ota pörssisähköä. Kulutus on niin vähäistä, ettei sen kanssa kannata alkaa säätämään, pienessä asunnossa.
Minä asun omakotitalossa, kiinteä 5,6 c?
Vierailija kirjoitti:
Minä asun omakotitalossa, kiinteä 5,6 c?
Meillä kans omakotitalo ja otettiin 4.4c kiinteä 2024 tammikuussa.
Ap jatkaa.