Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Seksiäänesi ja niiden kuuleminen?

Vierailija
28.02.2025 |

Nainen, kuvitellaan tilanne jossa olisit yksityisessä tilassa harrastamassa omaa kivaa, tai seksiä kumppanin kanssa, ja siitä pääsisi ääniä.

Toivoisitko, että kukaan ulkopuolinen ei kuulisi ääniäsi, olisiko tilanne aivan sama vai toivoisitko peräti, että tilan ulkopuolella joku sattuisi kuulemaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pientä lisänautintoa ajatuksesta että joku kuulisi

Vierailija
2/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaa että joku kuulisi. Etenkin että joku toinen nainen kuulisi ja olisi kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en erityisemmin nauti siitä jos joku kuulee. Ei haittaakaan. En liiemmin edes mieti asiaa. Kerran hotellissa kolmen kimpassa oli niin kiihottavaa ku vähän turhan isokullinen mies pani takaa ja mä nuolin toisen naisen pillua samalla niin oli niin kovat äänet itsellä että varmana kuului naapuriin ja se lähinnä huvitti ku hetkellisesti mietti sitä. 

Vierailija
4/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en erityisemmin nauti siitä jos joku kuulee. Ei haittaakaan. En liiemmin edes mieti asiaa. Kerran hotellissa kolmen kimpassa oli niin kiihottavaa ku vähän turhan isokullinen mies pani takaa ja mä nuolin toisen naisen pillua samalla niin oli niin kovat äänet itsellä että varmana kuului naapuriin ja se lähinnä huvitti ku hetkellisesti mietti sitä. 

Se on vain hyvä asia että on ääntä. Lisää kaikkien nautintoa. Ääni irtoaa lopulta jokaisesta naisesta kun nautinto on tarpeeksi kova. Tuo kertomasi tapaus on hyvä esimerkki.

Vierailija
5/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että isokullinen mies oli turhankin iso kalu oliko se kumpi nautinto vai kipu kun sai sinut äänekkääksi kun se työntyi takaapäin sinuun ?

Vierailija
6/6 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ääntä koskaan itsekseni. Ja harvoin muutenkaan, juuri sen takia ettei muut kuulisi. Minusta se olisi todella kiusallista ihan kaikille, minulle ja kuulijoille. Sillä en minäkään haluaisi kuulla toisten ähinää tai muuta seksimölinää.