Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit aikakoneen missä ajassa pääosin asuisit?

Vierailija
28.02.2025 |

Itse olisin työttömänä täällä suomessa ja asuisin antiikin Roomassa. Päivärahoilla pärjäisi mukavasti. Kävisin kyllä noiden keskiajan suurten maalareiden luona, Rembrandtin ja muiden. Jokaista kuulua taiteilijaa pyytäisin maalaamaan minusta kuvan eri asennoissa esim niityllä, uima- altaalla, kahvilassa, olisin keskiaikainen insta- baby ja välillä kävisin nykyajassa hämmästyttämässä ihmisiä että olisin tuon keskiajalla eläneen kuuluisan Insta- Lisan kaksoisolento!

Myös mozartille maksaisin työttömyyskorvauksista että tekisi minua ylittävän laulun niin jopa olisi nykyajan historioitsijoilla ihmeteltävää! Ehkä kirjoittaisin Keskiajan Päiväkirjat nimisen kirjan jossa menevä city- sinkku ja linnanneito kertoisi elämästään keskiajan vilskeissä. Vihjailisin nykyajastakin kirjassa ja viljelisin ennustuksia, ehkä runoluonteisia kuten:

Hit.ler nousee Saksassa

Vaan pelätä ei nat.se.ja

On Trumppi tosi mukava

Ja rauhan saamme Muskilta

---

Ihana on Mäkkäri, hyvä heillä hamppari

Hesessä sä elköön syö, tuo majonees' ja synkkä yö

(majoneesiallergisille suunnattu ohje)

---

Olisin ehkä noiden kuvieni ja kirjan perusteella maailman kuuluisimpia ihmisiä ja lomillani nykypäivästä ansaitsisi hyvin esim kaksoisolento näyttelyllä taidemuseossa ja mallina aloitteleville taidemaalareille taideleireillä ja kouluissa. Minulla olisi myös hyvin suosittu horoskooppipalsta josta saisi tilata keskiaikaistyylisiä runollisia ennustuksia.

Jos tuollaista alkaa näkyä tulevaisuudessa niin olen keksinyt tai saanut jostain aikakoneen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän