Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi tällainen?

Vierailija
28.02.2025 |

Olisipa jossain ihan suomalainen fb- tai insta-ryhmä tms jossa mustista miehistä tykkäävät naiset voisivat vaihtaa kokemuksia ja vinkkejä vaikka siitä mihin baareihin kannattaa mennä eri kaupungeissa ym. Itse olen aina ollut kiinnostunut ja kun oon just vaihtanut kotipaikkaa, niin haluaisin kokeilla deittailla afrikkalaisia komistuksia. Onhan noita ulkomaisia nettisivuja ja muita vaikka kuinka, mutta ne ovat lähinnä täynnä miehiä joilla on ir-fetissi eikä ne tietenkään Suomea koske. Tiedän että tosi moni nainen täällä meillä haaveilee samasta kuin minä. Ja olisi hyvä jos jossain olisi forum missä samanhenkisiltä saisi vähän tietoja ja voisi vaihtaa niitä ja ajatuksia ihan suomeksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Jos kaikki tällä palstalla aikaansa kuluttavat trollit harrastaisivat seksiä provoamisen sijaan, niin voisi tämäkin olla paljon mielenkiintoisempi paikka.

Vierailija
2/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hki mustia vaikka kuinka paljon, itse harrastanut seksiä 7 mustan miehen kanssa ja isoimmat kalut mitä tullut vastaan olivat noin 25-27cm ja todella kestäviä. Olen tavannut heitä yökerhoissa, mutta kuntosali on osoittautunut parhaaksi paikaksi tutustua.

N.29v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä hki mustia vaikka kuinka paljon, itse harrastanut seksiä 7 mustan miehen kanssa ja isoimmat kalut mitä tullut vastaan olivat noin 25-27cm ja todella kestäviä. Olen tavannut heitä yökerhoissa, mutta kuntosali on osoittautunut parhaaksi paikaksi tutustua.

N.29v.

Oletko tatuoinut mittanauhan käteesi vai kuljetatako mittaa aina mukanasi?

Vierailija
4/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti 🤢🤢🤢🤮

Vierailija
5/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

No jos olet mies, niin varmaan tiedät, että he ei muusta puhukkaan kun munan koosta, ja jos näet jättimäisen kalun joka on tv kaukosäätimen kokoinen, niin siitä pystyy jo päättelemään. Mutta tämä kertoo enemmän muitten miesten epävarmuuksista, kun tällaisista kertoo, niin suhtautuminen on agressiivista.

Vierailija
6/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno avaus. Vastaajina toden näköisesti lukuisa joukko kateellisia.

Vierailija
7/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

No jos olet mies, niin varmaan tiedät, että he ei muusta puhukkaan kun munan koosta, ja jos näet jättimäisen kalun joka on tv kaukosäätimen kokoinen, niin siitä pystyy jo päättelemään. Mutta tämä kertoo enemmän muitten miesten epävarmuuksista, kun tällaisista kertoo, niin suhtautuminen on agressiivista.

Lässyn lässyn. Sä et silmämääräisesti erota 30 ja 31 senttiä. Mitta sulla on laukussasi.

Vierailija
8/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

Samsung tv kapula on 17,5cm ja Elisa digin 18,5cm joten aika kaukana ollaan vielä 25cm mtoista. Toisekeen tutkimusten mukaan mustaihoisilla ei ole isot kullit sen yleisempiä kuin muillakaan.

Vierailija
9/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet 158 cm ja 95 kg!!!

Vierailija
10/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap missä päin olet?

Vierailija
11/14 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla finlux ja kaukosäädin on 25cm. Tiedoksi muille naisille hki liikuntamylly on paras paikka tavata näitä iso kaluisia.

Vierailija
12/14 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkana tautien varalta!!!🦾

Vierailija
13/14 |
04.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla finlux ja kaukosäädin on 25cm. Tiedoksi muille naisille hki liikuntamylly on paras paikka tavata näitä iso kaluisia.

Liikuntamyllyssä saa Finluxia!!

Vierailija
14/14 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa leimautua matupatjakai jolla saattaa olla hiv.hyi helvetti