Ensi viikolla vuoden ensimmäinen ulkomaan matka
Voi että olen odottanut sitä. Koko talvi kotimaassa. Onneksi tänä vuonna on jo kaksi matkaa varattuna ja lisää tulossa. Matkustaminen on parasta elämässä mitä voi tehdä housut jalassa.
Kommentit (18)
Hyviä matkoja Sulle Ap! Taitaa rahaa löytyä, ja toki hyvä niin. Harvalla sama mahdollisuus, eteenkin näinä surkeina talousaikoina.
Mulla kans. Ihan meinaan viihtyä 4 tuntia Tallinnassa. Ah,tätä on odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Minne matka?
Lissaboniin ensi viikolla. Kesällä Chicagoon
Vierailija kirjoitti:
Hyviä matkoja Sulle Ap! Taitaa rahaa löytyä, ja toki hyvä niin. Harvalla sama mahdollisuus, eteenkin näinä surkeina talousaikoina.
Kiitos. Rahaa löytyy lähinnä siksi että en juo, polta ja muutenkin elän järkevästi. Ihan olen keskituloinen mutta matkustelu on aina ollut unelmani ja harrastukseni.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö joka paikassa jankuttaa tätä?
Hetken hurma kuin polttaisi rahansa.
Osta metsää,suojele se, tee sinne piilopirtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on. Miksi se ärsyttää?
Et saa matkustaa koska vihervassareilla ei ole varaa matkustaa. Tuhoat maapallon toisin kun apinat jotka valuvat ympäri ,aailmaa loisimassa muiden maiden rahoilla.
Mun kaverilla menee joka vuosi röökiin lähemmäs 4000 euroa ja on katkera kun käyn kaksi kertaa vuodessa jossain etelässä ja pidän jonkun kaupunkiloman. Meillä kuluu sama raha.
Kuinka näköalaton pitää olla, että täytyy matkustaa ja ihan useita kertoja vuodessa?
Ap ei tämä mikään kerskailun ja ilon aihe ollut, vaan nyt olisi itsetutkailun aika. Miksi olen materialistinen? Miksi vain aistiärsykkeet merkitsevät minulle? jne.
Vierailija kirjoitti:
Hetken hurma kuin polttaisi rahansa.
Osta metsää,suojele se, tee sinne piilopirtti.
Kaukana hetken hurmasta. Nyt minulla on ystäviä Kreikassa, Saksassa, Englannissa, Espanjassa, Latviassa, Ruotsissa ja Jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka näköalaton pitää olla, että täytyy matkustaa ja ihan useita kertoja vuodessa?
Ap ei tämä mikään kerskailun ja ilon aihe ollut, vaan nyt olisi itsetutkailun aika. Miksi olen materialistinen? Miksi vain aistiärsykkeet merkitsevät minulle? jne.
Miten se on materialismia? Materiaahan voi lennättää Suomeenkin ihan miten haluaa. Enemmänhän kyse on nimenomaan ideoista, niitä kun ei voi yhtä helposti lastata koneeseen ja siirtä ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans. Ihan meinaan viihtyä 4 tuntia Tallinnassa. Ah,tätä on odotettu.
Ei huono sekään. Yksi yli yön reissu oli kaverin kanssa, maista hain vaan tupakit ja laatikon viinejä. Sitten saman kaverin kanssa kolmen yön hotellimatka ja auto huoltoon. Ja vielä oma auto huoltoon ja puolison kanssa. Seuraava matka kolme yötä Riikaan huolettomasti bussilla. Kesällä rantalomat sitten. Turha mennä kauemmas. Tosiaan kun ei tupakoi tai läträä alkolla niin rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako?😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan useita kertoja vuodessa ulkomaille? Pidä hauskaa tynnyrissäsi.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne matka?
Lissaboniin ensi viikolla. Kesällä Chicagoon
Miksi Chicagoon? Asuin siellä kolme vuotta. Kiva kaupunki.
Minne matka?