Poikien äidit! joko odotatte että pääsette poikienne kanssa palaa jalkapalloa yms.?
tuli vaan mieleen tosta toisesta ketjusta kun joku kysy tyttärien äideiltä että joko oottavat yhteisiä kampaaaja käyntejä yms.
olenko minä ainut joka ei edes kaipaa yhteisiä kampaaja käyntejä tyttären kaa, vaan odottaa innolla että pääsee pojan kaa potkii palloa..:D
Kommentit (10)
Nautin suunnattomasti kun teimme poikani kanssa jousipyssyn ja ammuimme maaliin. Ei voi sanoa että pitäisin jommasta kummasta enemmän. Aika lapsieni kanssa on ihanaa ja ainutlaatuista!!!
Pojan kynsiä en ehkä menisi lakkaamaan, mutta tosin en lakkaisi tytönkään kynsiä.
Kaikilla on tukka ihan peikkona kun en jaksa edes kammata niitä saatika sitten letittää. Kenenkään kanssa en ole pelannut jalkapalloa enkä leikkinyt nukeilla. Mitäkö teen lasteni kanssa? Sitä mikä minua huvittaa: teemme yhdessä kotitöitä, piirrämme ja maalaamme, opettelemme lukemaan ja laskemaan, tutustumme luontoon, historiaan ja Raamatun kertomuksiin. Urheilu ei nappaa minua vähääkään joten se hoidetaan harrastuksissa.
tyttöä hankala saada kampaajalle tai vaatekauppaan, vähän sellainen rasavillin poikatytön tyylinen. Kaunis ku mikä, mut ei pätkääkään kiinnostunut sellaisista asioista.
Ois kiva yhdessä laitella nättejä juttuja.
Poika herttainen sievistelijä, hoitoonkin haluaa laittaa pinnin tukkaan, kun isosiskollakin on:) tietysti olen sen ilon kuopukselle suonut. Mielelläni pelaisin jalkapalloakin, mut suosikki on kävellä metsässä yhdessä ja tutkia kasveja, puita ja kuunnella lintuja.
Musta on ihanaa, ettei kaikkia tarvi laittaa samaan muottiin ja tehdään lasten kanssa sellasia asioita, joista lapset nauttii. Eikä toteuteta pelkästään äidin tai isän toiveita.
Ihanaa kun tulee kesä ja pääsee pojan kanssa ulkoleikkeihin. Tyttö tulee kyllä kanssa =)
Mutta ihanaa että kevättä kohden mennään ja tulee sellaiset ilmat että t-paita päälle, sortsit jalkaan ja eikun menoksi!
Taitaa teidän pojista tulla homoja.
Että mäkin ihan sen perusteella ajattelisin että kyllä siitä varmaan tulee homo.
Kyllä se muistakin leikeistä kuten jalkapallosta yms tykkää. Ja jos siitä tulee homo, niin mitä sitten? Mun poika se silti on.
pinnitukkaisesta pojasta tulee ja sehän on se maailman pahin fobia mulla. Mitäs siitä jos tulee ahdistunut mummon potkija, mut että oikeen homo. Lisään vielä sun kiusaksi, että tykkää leikkiä poneilla, nukeilla, laittaa ruokaa ja vähät välittää prätkähiiristä.
Voisin siis mennä tyttäreni kanssa pelaamaan jalkapalloa.