Ajattelin aina, että kun menen naimisiin niin se on sitten se loppuelämän liitto
Menin naimisiin yli 35-vuotiaana ja toki ajattelin liiton kestävän. No ei kestänyt vaan mies jätti kylmästi melkein 10 vuoden parisuhteen jälkeen.
Olen niin pettynyt. Yksi ainoa avioliitto piti olla ja sekin meni pilalle. En ajatellut olevani joku päivä eronnut.
Jos vielä joskus erehdyn parisuhteeseen jonkun kanssa, niin naimisiin en kyllä enää mene. Tällä hetkellä kyllä mennyt täysin luotto miehiin enkä usko enää rakkauteen.
Nainen45
Kommentit (14)
Miksi menit nainisiin noin vanhana? Olitko käytetty ja oliko käytetty? Jos vastaus on kyllä jälkimmäisiin, niin en ihmettele. Ihmiseltä rikkoutuu joka kerta vaihtaessa jotakin
Vierailija kirjoitti:
Miksi menit nainisiin noin vanhana? Olitko käytetty ja oliko käytetty? Jos vastaus on kyllä jälkimmäisiin, niin en ihmettele. Ihmiseltä rikkoutuu joka kerta vaihtaessa jotakin
Mikä sun ongelma on? Miksi puhut noin rumasti ihmisistä?? En vaivaudu noin ilkeällä ihmiselle muuta vastamaan. Mene pois.
Nainen45
Rakkaus kuolee vuosien myötä, ainoastaan itserakkaus on ikuista.
Yleensä ihmisten on pakko muuttaa outoja vakaumuksiaan ja ei sinun enää tarvitse mennä naimisiin jos vain kerran halusit mennä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan menit itse naimisiin 25 vuotiaana kuoropoikana.
Vierailija kirjoitti:
Sun vanhempien suurin katumus on se että sua ei abortoitu. Taidettu kyllä yrittää jälkiabortoida, tuosta aivovammasta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmisten on pakko muuttaa outoja vakaumuksiaan ja ei sinun enää tarvitse mennä naimisiin jos vain kerran halusit mennä naimisiin.
Ottaa silti päähän, että tuhlasin ainoan avioliittoni tuohon ihmiseen.
Nainen45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen45
Ainoa? Mä oon alle 40 ja kaksi eroa takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen45
Koita lukea mun aloitus ihan ajatuksella.
Nainen45
Harmillista sinulle, että olit suhteessa, jonka olit omassa päässäsi kuvitellut ja halunnut kestävän " kunnes kuolema erottaa", mutta miehellä ei ollutkaan samanlaisia haluja... Sellaista elämä vain on, pitää ottaa päivä kerrallaan, koska muiden sanomisiinkaan ei voi luottaa.6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen45
Nainen45
Ajattelit että sinä olet ainoa joka menee sillä ajatuksella naimisiin ettei tulisi muita? Ei se ero yhtään sen helpompaa ole toisellakaan kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen45
Nainen45
Ajattelit että sinä olet ainoa joka menee sillä ajatuksella naimisiin ettei tulisi muita? Ei se ero yhtään sen helpompaa ole toisellakaan kerralla.
Et sitten näytä mitenkään tajuavan mun aloituksen pointtia.
Nainen45
Vierailija kirjoitti:
Harmillista sinulle, että olit suhteessa, jonka olit omassa päässäsi kuvitellut ja halunnut kestävän " kunnes kuolema erottaa", mutta miehellä ei ollutkaan samanlaisia haluja... Sellaista elämä vain on, pitää ottaa päivä kerrallaan, koska muiden sanomisiinkaan ei voi luottaa.6
Joo päivä kerrallaan. Olen vain niin pettynyt, että tuhlasin ainoan avioliittoni tuohon ihmiseen. Olisi pitänyt vain jatkaa avoliitossa.
Nainen45
Mikään ei ole ikuista, varsinkaan mies.