Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin aina, että kun menen naimisiin niin se on sitten se loppuelämän liitto

Vierailija
20.02.2025 |

Menin naimisiin yli 35-vuotiaana ja toki ajattelin liiton kestävän. No ei kestänyt vaan mies jätti kylmästi melkein 10 vuoden parisuhteen jälkeen.

Olen niin pettynyt. Yksi ainoa avioliitto piti olla ja sekin meni pilalle. En ajatellut olevani joku päivä eronnut.

Jos vielä joskus erehdyn parisuhteeseen jonkun kanssa, niin naimisiin en kyllä enää mene. Tällä hetkellä kyllä mennyt täysin luotto miehiin enkä usko enää rakkauteen.

Nainen45

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ikuista, varsinkaan mies.

Vierailija
2/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit nainisiin noin vanhana? Olitko käytetty ja oliko käytetty? Jos vastaus on kyllä jälkimmäisiin, niin en ihmettele. Ihmiseltä rikkoutuu joka kerta vaihtaessa jotakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit nainisiin noin vanhana? Olitko käytetty ja oliko käytetty? Jos vastaus on kyllä jälkimmäisiin, niin en ihmettele. Ihmiseltä rikkoutuu joka kerta vaihtaessa jotakin

Mikä sun ongelma on? Miksi puhut noin rumasti ihmisistä?? En vaivaudu noin ilkeällä ihmiselle muuta vastamaan. Mene pois.

Nainen45

Vierailija
4/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus kuolee vuosien myötä, ainoastaan itserakkaus on ikuista.

Vierailija
5/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisten on pakko muuttaa outoja vakaumuksiaan ja ei sinun enää tarvitse mennä naimisiin jos vain kerran halusit mennä naimisiin.

Vierailija
6/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan menit itse naimisiin 25 vuotiaana kuoropoikana. 

Vierailija
7/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vanhempien suurin katumus on se että sua ei abortoitu. Taidettu kyllä yrittää jälkiabortoida, tuosta aivovammasta päätellen. 

Vierailija
8/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmisten on pakko muuttaa outoja vakaumuksiaan ja ei sinun enää tarvitse mennä naimisiin jos vain kerran halusit mennä naimisiin.

Ottaa silti päähän, että tuhlasin ainoan avioliittoni tuohon ihmiseen. 

Nainen45

Vierailija
9/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen45

Ainoa? Mä oon alle 40 ja kaksi eroa takana.

Vierailija
10/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen45

Koita lukea mun aloitus ihan ajatuksella.

Nainen45

Vierailija
11/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista sinulle, että olit suhteessa, jonka olit omassa päässäsi kuvitellut ja halunnut kestävän " kunnes kuolema erottaa", mutta miehellä ei ollutkaan samanlaisia haluja... Sellaista elämä vain on,  pitää ottaa päivä kerrallaan, koska muiden sanomisiinkaan ei voi luottaa.6

Vierailija
12/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen45

Nainen45

Ajattelit että sinä olet ainoa joka menee sillä ajatuksella naimisiin ettei tulisi muita? Ei se ero yhtään sen helpompaa ole toisellakaan kerralla. 

Vierailija
13/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen45

Nainen45

Ajattelit että sinä olet ainoa joka menee sillä ajatuksella naimisiin ettei tulisi muita? Ei se ero yhtään sen helpompaa ole toisellakaan kerralla. 

Et sitten näytä mitenkään tajuavan mun aloituksen pointtia. 

Nainen45

Vierailija
14/14 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista sinulle, että olit suhteessa, jonka olit omassa päässäsi kuvitellut ja halunnut kestävän " kunnes kuolema erottaa", mutta miehellä ei ollutkaan samanlaisia haluja... Sellaista elämä vain on,  pitää ottaa päivä kerrallaan, koska muiden sanomisiinkaan ei voi luottaa.6

Joo päivä kerrallaan. Olen vain niin pettynyt, että tuhlasin ainoan avioliittoni tuohon ihmiseen. Olisi pitänyt vain jatkaa avoliitossa.

Nainen45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä